Have an account?

Serkan Balbal Röportajı


Çocuklar Duymasının Tolgası Serkan Balbal ile röportaj yaptık...






Serkan Balbal kimdir?



İdealist bir Türk Gencidir Serkan BALBAL..

Hayallerini hedefler koyarak tasarlayan ve sabırla hedefe yürüyen bir türk genci..:)

Oyunculuk mezunuyum ama 3 senedir yapımcı olarak sektörün içindeyim.

Saran yapımın başındaki görevimden istifa ettikten sonra kendi şirketimi kurarak piyasaya girdim.

Yeni ve farklı projelerle 2009 ve 2010 senesinde ilerledim.

Bir Zahmet programı

Üç Korner bir penaltı programı ve Dersimiz Atatürk filmi öne çıkan projelerimiz bu zaman içinde.

Dersimiz Atatürk filminde ortağım Birol Güvenin teklifi ile Çocuklar duymasında ana cast’a dahil olarak bu sene televizyona döndüm.

Yaptığım her iş de olduğu gibi bu işten de büyük haz ve keyif alıyorum.




Hem oyunculuk hemde yapımcılık zor oluyormu?





Severek yapılan hiçbir iş insana zorluk vermez. Benim içinde bu geçerli her iki işi de gerçekten keyif alarak ve severek yapıyorum.

Zorluk dersen bedensel olarak evet yorgunluk verdiği zamanlar oluyor bazen,ama genel olarak zorlanmıyor ve mutsuz olmuyorum…J


Efsane olan bir dizide yeni karakterlerden birisiniz.Bu size kendinizi nasıl hissettiriyor?



Çocuklar Duymasın 7 sene önce severek izlediğim bir diziydi.

Şimdi bu dizinin yeni karakterlerinden biri olmak mutluluk verici.

Profesyonel ve işini iyi bilen bir ekiple çalışıyoruz.

Senaryo Birol Güven gibi usta bir kalemin elinden çkıyor.

Birol Güven’i Senelerdir tanırım ve televizyon piyasasında en başarılı bulduğum isimlerdendir.

Bu sene Dersimiz Atatürk filmini iki ortak yapımcı olarak yaptık ve proje süresince çok uzun zamanlar geçirme fırsatı bulduk.

Dizideki rolü bu sürec içinde beni gerçekten iyi analiz ederek yazdığını düşünüyorum,çünkü hiç zorlanmadan ve keyifle canlandırıyorum.



Sette çok yoruluyormusunuz?


Yorgunluk olmuyor.Çok eğleniyoruz.Sette herkes işten çok keyif alıyor ve eğleniyor.Sanki haftanın bir günü buluşup tiyatro oyunu sahneye koyuyor gibi bir durum var üzerimizde.





Yapımcılığını üstlendiğiniz sinema filmi 24 Eylülde izliyiciyle buluşuyor.Filmin konusundan bahsedermisiniz?




Filmin senaryosu, 1990 yılında yaşanmış gerçek bir olayın gerçeğe çok yakın şekilde günümüze uyarlanması sonucunda yazılmıştır. Ayrıca filmde İslam aleminde CİN’ler konusunda yazdığı “CİNLERİN ESRARI” adlı kitabı ile tanınan İmam-ı Şibli’den yararlanılmıştır. İmam-ı Şibli CİNLERİN ESRARI kitabının orjinalini 880 yılında yazmıştır. Arapça orijinali Mısır Kahire İskenderiye Kütüphanesi'nde bulunan İmam-ı Şibli’nin ünlü eserinin Türkçe ilk baskısı 1979 yılında yayınlandığında büyük tartışmalara neden olmuş. Kitapta yer alan "Cin Çağırma Metotları" bölümü o yıllarda insanların cin çağırma çabaları nedeniyle yaşanan olaylar nedeniyle 1980 yılında yapılan 2. Baskıda yer almamıştır.



Çocukluğunuzda yaşadığınız bir kabus 20 yıl sonra tekrar başlasa, öteki alemden gelen belalı bir varlık size, sevdiklerinize musallat olsa ve bir gece boyunca korkutucu, güçlü ve vahşi varlığın oyunlarına teker teker kurban olsanız kendinizi nasıl hissedersiniz? Sorunun cevabı 24 Eylül’de tüm Türkiye’de vizyona girecek olan “3 HARFLİLER-MARİD” filminde sizi bekliyor olacak.







Yeni projeler varmı?Fikirlere açıkmısınız?



Biz şirket olarak yeni yenetekler ve fikirlere her zaman açığız. Bu noktada düşünceleri olan ve fikirleri olan arkadaşlarla da sürekli şirket olarak da görüşüyoruz ve görüşmeye devam edeceğiz.Aklında fikri olan buyursun J

Şu anda trt de bu sene çok ses getiren programımız Bi Zahmet’in yıldızı Gökhan Yıkılkan’ın filmi için çalışıyoruz.Eylül’de motor diyeceğiz.

Aynı zamanda 2011 senesinde Büyük bir Çanakkale filmi için çalışmalarımız devam ediyor.Ayrıntılarını yakında öğreneceksiniz.

Çok keyifli işlerimiz olacak bu senede.



Oyunculuk mu? Yapımcılık mı?

Oyunculuk ve yapımcılıkla ilgili birbirine yakın duygular besliyorum.

İkisi de benim için yaratıcılık isteyen ve heyecanlandıran meslekler.

Yapım zor ve stresli bir iş.

oyunculuk bu stresi ve yorgunluğu attığım kaçış noktam oluyor…


Aşk hayatınız nasıl?


Aşk hayatım rolantide gidiyor. Bu aralar işlerime verdim kendimi diyebilirim.

Aşk hayatımı akışına bıraktım desem yalan olmaz, gerçekten aşık olacak ve heyecanlandıracak bir ilişkiyi kim istemez ki…


En sevdiğiniz renk nedir?



Ben eğlenceli renkleri seviyorum.

Turuncu ve kırmızı gibi.

Giyim olarak siyah cok kullandıgım bır renk



Hangi parfümü kullanıyorsunuz?



Uzun yıllardır kışları giwenchy-pie yazları ise tere de hermes yada 1 mılyon’u kullanıyorum.



Parfüm kokusuyla çekici olduğunuzu düşünüyormusunuz?



Çekicilik olarak bakmadım ama temiz ve fresh olduğumu düşünüyorum.

Sanırım çekicilik kısmını kadınlara sormak lazım...

Hiç sırlarınız varmıdır?




Her insanın kendine özel hikayeleri ve yaşanmışlıkları vardır…



Yabancı dizi izlermisiniz?



Fırsat buldukca izliyorum.Ama daha çok film seyrediyorum.Haftada ortalama 10 film izliyorum diyebilirim.

Yapmaktan en çok zevk adlığınız şey nedir?


Ben deniz aşığıyım.Bir yelkenlim var ve denize açılmayı seviyorum.

Aynı zamanda at binmekte başka bir keyfim…


DedikoducuÇocuğu takip ediyormusunuz?


Bir süredir Facebook dan bilgi sahibiyim site hankında ve takibe aldım diyebilirim.




Bizi kırmayıp röpörtaj yapmayı kabul ettiğiniz için çok teşekkür ederiz.



Ben teşekkür ederim.:)

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Beraber at keyfi =)

Adsız dedi ki...

kirmizi cok yakisr Sana

Gizem

Adsız dedi ki...

Bence oyunculugunu cok gzl yapiyor ve yetenekli biri...

serkan balbal dedi ki...

çanakkale 1915 filmini yaptığı için teşekkürler

Yorum Gönder