Have an account?

Deniz Uğur Röpörtajı




Adını Feriha Koydum dizisinin Sanem`i Deniz Uğur ile röpörtaj yaptık...

Beni sevdiğini biliyorsun...
Çok çok öptüm...
Dedikoducu Çocuk



Deniz Uğur kimdir?

Deniz Uğur, İstanbul Üniversitesi Devlet Konservatuvarı'nda eğitim almış, sinema, tiyatro ve birçok televizyon yapımında rol almış bir oyuncudur. Aynı zamanda köşe yazıları yazmaktadır, senaryo ve roman yazmışlığı da vardır. Üç çocuk annesidir.





Oyunculuğa nasıl başladınız?

Konservatuvara küçük yaşta Bale Bölümü'nde başlayıp, liseyi bitirdiğimde özel yetenek sınavlarına girdim ve yaklaşık 900 kişi arasından seçilerek oyunculuk macerama başladım.




Oyunculuk dışında neler yaparsınız?

Şu anda oyunculuk dışında, yazılar yazıyorum ve www.denizugur.com adresindeki resmi sitemde yayınlıyorum.



Eğer oyuncu olmasaydınız ne olurdunuz?

Oyuncu olmasaydım ne olurdum? Mutsuz olurdum:)




Hangi projelerde yer aldınız?

Rol aldığım en bilinen projeler Benimle Evlenir misin, Yağmur Zamanı, Sahte Prenses ve Adını Feriha Koydum.


Unutamadığınız proje oldumu?

Rol aldığım bütün projelerde severek oynadım ben hiçbirini unutamam.



Ekranlara yakıştığınızı biliyormusunuz?

Ekranlara yakıştığımı söylüyorlar, evet. Kamerayı iyi tanırım ve kamera yüzümü sever. Yani aramızda iyi bir alışveriş var...





Adını Feriha Koydum dizisinde oynama teklifi nasıl geldi?

Teklifler menajerim Gaye Sökmen'e geliyor, birlikte değerlendiriyoruz. Onun ajansına bağlı olarak çalışıyorum.



Bu projede yer almayı neden seçtiniz?

Yapım firmasının gücü profesyonel seçimlerimde önemli bir etkendir. Bunun dışında öykü ve senaryoyu da çok beğendim.







Dizideki karakterinizden biraz bahsedermisiniz?

Dizideki Sanem karakteri çok şık, zengin ve snob bir kadın. Aynı zamanda hırslı da. Feriha'nın özendiği, adeta rol model olarak gördüğü biri.



Dizi oldukça sevildi bunu neye bağlıyorsunuz?

Dizi ilk yayınlandığı günden itibaren zirvede dolaşıyor, bunun sebebi bence oyuncu kadrosuyla teknik ekibin üst düzey profesyonellerle yetenekli gençlerin birleşiminden oluşması. Yapımcının etkin bir gücü var ayrıca kanal da üzerine düşeni yapıyor.




Kadro hakkında düşünceleriniz?

Vahide Gördüm'ün hayranıyım, Hazal Kaya da ekrana en çok yakışan yüze sahip bence. Metin Çekmez başta olmak üzere bütün oyuncuların başarılı performansı diziyi yukarı kaldırıyor.




Set ortamınız nasıl?

Biz çok şanslı bir ekibiz diye düşünüyorum. Herkes birbirini sever ve yardımlaşır bizde. Ekipteki herkesin kimyası birbirini tutunca da çekimler inanılmaz keyifli geçiyor.



Günlük hayatınız nasıldır?

Öncelikle çocuklarıma zaman ayırıyorum, sonra da çekimler ve yazılarım... Geriye pek boş zaman kalmıyor. Haftada bir zaman yaratıp sinema veya tiyatroya gitmeye çabalıyorum.








Hobileriniz varmıdır?

Hobilerim oyunculuk ve yazarlık:) Çünkü iş yapmış olmak için değil haz alarak yapıyorum bunları... Ayrıca çalışma odamda müzik dinlemek beni çok dinlendirir.


Fobileriniz varmıdır?


Bilinen bir fobim yok...



En sevdiğiniz renk?

Pembe!



Favori parfümünüz?

Guerlain - Samsara...



Yerli dizi izlermisiniz?

Televizyon izlemeye pek zaman ayıramıyorum.




Küçükte olsa sırlarınız varmıdır?

Başkalarının sırlarını iyi saklarım, ama kendim hakkında çok şeffaf biriyim.



DedikoducuÇocuğu takip ediyormusunuz?


Dedikodu, boş zamanda keyifli olabilir ama ben pek zaman ayıramıyorum doğrusu:)


Bizi kırmayıp röpörtaj yapmayı kabul ettiğiniz için çok teşekkür ederiz.


İyi çalışmalar dilerim...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Aslinda rolu oynadigi kadindan nefret ediorm ''sanem'' ama kendisi cok gzl bakimli ve iyi bir kadin <3

Adsız dedi ki...

Diziyi izlemeye başladığımdan beri ona karşı hayranlığımda başladı... Çooook güzel ve çooook bakımlı bir kadın 'Sizi çoook seviyorum' !!!

Adsız dedi ki...

tatlı:)

Yorum Gönder