Have an account?

Gamze Topuz Röportajı



Çok sevdiğim Gamze Topuz ile röportaj yaptık...
Beğenmeniz dileğiyle...

 Xoxo
 Dedikoducu Çocuk





 1.Gamze Topuz kimdir kendinden biraz bahseder misin?

 8 ekim 1983`te Adana'da doğdum. Avukat bir babanın kızıyım.Babam hukuk okumamı istedi kısmet değilmiş:)Gönlümde hep oyuncu olmak vardı.Ama sağolsunlar destek oldular.12 yaşıma girdiğimde babamın işleri dolayısıyla ailece istanbul'a taşındık..



 2. Üniversite yılları senin için ne ifade eder?

 Okul yıllarını çok sevdiğimi söyleyemem :) Ama çalışkan bir öğrenciydim.Üniversite yılları benim için özgürlüğe ilk adımı ifade ediyor sanırım.




 3. "Doktorlar" hayatının hangi bölümünde ? 

 Doktorlar benim hayatımda ve kariyerimde dönüm noktasıdır. Okul gibiydi.Oyunculuğa,arkadaşlığa ve hayata dair çok şey öğrendim.En doğru seçimimdi..





 4.Yeni projelerin var mı? Merak içindeyim.. 

 Güzel Çirkin beklenmeyen bir final yaptı bildiğin gibi.Teklifler alıyorum ama doğru projeyi bekleyeceğim sanıyorum.Bu sene "Yok Böyle Bir Kız" adlı tiyatro oyunuyla haftanın en az üç günü oynuyoruz.Tiyatro bu sene büyük bir vaktimi alacak gibi görünüyor.Oyuna beklerim :) Her pazar blackout avm,çarşambaları afife jale sahnesindeyiz :)






 5. Oyunculuk dışında yapmak istediğin bir meslek var mı? 

 Bildiklerimi paylaşmayı,insanlardan bir seyler dinlemeyi ve öğrenmeyi çok severim.Belki ilerde oyunculukla ilgili hayal ettiğim yerde olursam,bildiklerimi paylaşmayı çok isterim.




 6.Peki “Hayatımda şu şöyle olmasaydı daha iyi olurdu” dediğin bir anı oldu mu ? 

 Hayatımda keşke olmasaydı dediğim iki yıl var.Yanlış projelerde yanlış insanlarla çalıştım.Ama tecrübe oldu.Gereken dersi aldım ve bugün bulunduğum noktadan memnunum.




 7. Televizyon önü oyunculuğunda sence sosyal medyanın etkisi nasıl? Fikirlerini merak ediyorum.

 Sosyal medyanın her yerde etkisi olduğu gibi televizyonda ki etkisi de çok büyük.Artık yapım şirketleri,kanallar,reklam sektörü sosyal medyanın nabzını ölçerek adım atıyorlar.Bu anlam da sosyal medyanın gücü tartışılmaz.




 8.Survivor yarışmasından teklif gelse cevabın ne olurdu? Sence senden bir "survivor" olur muydu? 

 Bana çok uzak :)



 9. Sesine hayranım. Yeni şarkılar yok mu? Düşünmüyormusun yakın zamanda bir single çıkartmayı? Yoksa o devir kapandımı? 

 İnan hiç düşünmüyorum.O devir tamamen kapandi.





 10.Kullandığın parfüm markası nedir diye sorsam? 

 Angel innocent



 11.İzleyebildiğin diziler varmı? 

 Şu sıra takip ettiğim bir dizi yok. Behzat Ç. vardı bitti ve tabi Leyla ile Mecnun.Yeni adıyla tekrar başlıyor sevinçliyim :)



 12.Ümit Kantarcılar ile aşk nasıl başladı. Paylaşmak ister misin?

 Şu an çok mutluyum :) bu konu da başka bir şey söylemezsem bana kızmazsın bence :))



 13.Üç kelime ile Gamze Topuz ? 

 Adil Ahlaklı Eğlenceli diyebilirim. Bu arada en zor şey insanın kendisi için bir şey söylemesi :)


 Beni kırmayıp röportaj yapmayı kabul ettiğin için çok teşekkür ederim. 

 Ben teşekkür ederim :))

1 yorum:

Eren Akkaş dedi ki...

Çok mükemmel olmuş :)

Yorum Gönder