Have an account?

Ben Kimmiyim...





Bakıyorumda dedikodusuz gün geçmiyor sizlerde hep dedikoduluk posizyonlar yaratıyorsunuz buda benim çok hoşuma gidiyor yeni yeni dedikodular dikkat artık bütün dedikodular ortaya çıkıcak bütün sırlarınız burada olucak haberiniz olsun burada olmaz demeyin kesinlikle burada olucak dikkat edin dedikodulara her an yakalanırsınız bana ve anında burada olursunuz

benden sizlere güzel günler geçirmeniz dileğiyle ama dikkat etmeyi unutmayın açık yaratmayın.... :D



Dedikoducu Çocuğun önüne çıkmayın yoksa gazabını tatmayı öğrenirsiniz..... Emin olun tadıcaksınız sizler hakkında neler biliyorum ama sizler bunları bilmiyorsunuz bir ünlümüz evliyken karısını aldatırken görüldü hemde sosyal bir sitede,bir oyuncu sosyal paylaşım sitesinden birine aşık oldu ama o gerçek değildi.

8 yorum:

Adsız dedi ki...

XOXO Gossip Boy

Adsız dedi ki...

Wooo! İddialı O Zaman Bizede İzlemek Kalır XOXO Gossip Boy :))

Adsız dedi ki...

Gossip Girl'ün Turkish versiyonu "Dedikoducu Çocuk" mu?...

KompleX dedi ki...

gayett güzee olmuşşş :)))

Adsız dedi ki...

gerçekten çok iddalı :)

Adsız dedi ki...

vays dedikoducu çocuk haberleri senden bekliyoruz beybim :D

Unknown dedi ki...

Böyle bir şey yaptığın teşekkürler..:)

Adsız dedi ki...

Vay gossip boy :D ilginç ama sevdim bunu XOXO

Yorum Gönder