Have an account?

Zeynep Aydemir Röportajı


Başarılı oyuncu Zeynep Aydemir ile röportaj yaptık...

Beni sevdiğini biliyorsun...
Çok çok öptüm...
Dedikoducu Çocuk

Zeynep Aydemir kimdir?
12.03.1980, İstanbul doğumluyum. Lisansımı ve masterımı İstanbul üniversitesinde Sanat Tarihi üzerine yaptım. Kenter tiyatrosundan tiyatro eğitimi aldım. Ayla Algan'dan da kamera önü oyunculuğu dersleri aldım. Lise yıllarında başlayan tiyatro çalışmalarım yaklaşık 7 senedir profesyonel anlamda devam etmektedir. Bu sezon Aşka olan meyilim tamamen senin yüzünden adlı oyunda rol alıyorum.

Oyunculuğa nasıl başladınız?
Başrol oynadığım bir tiyatro oyununu izleyen oyuncu bir arkadaşımın beni Plato filme yönlendirmesiyle tv kariyerim başladı. Ardından reklam filmleri ve sinema filmleri geldi.


Yer aldığınız sinema ve dizi projeleri?
Sizi Seviyorum, Şov Bizınıs, Pak Panter rol aldığım sinema filmleridir. Deli Duran, Servet Avcısı, Sıkı Dostlar, Bahar Dalları tv dizileri.


Yeni projeler varmı?

Kayra Şenocak, Özgül Kavruk, ben ve Ercü Turan'dan oluşan 4 kişilik komedi " Aşka olan meylim tamamen senin yüzünden" sezonda sahnelenecek oyunumuz.

Hangi karakteri oynamaktan zevk alıyorsunuz?

Komedi ya da dram farketmez, güçlü kadınları oynamayı seviyorum.


En sevdiğiniz projeniz hangisiydi?


Bahar Dalları.



Kenter tiyatrosu sizin için ne ifade ediyor?

Eğitimime büyük katkısı olan bir kurumdur. Özellikle Tiyatro eğitimi için çok doğru bir adrestir. Bunun yanında Kamera önü oyunculuğu için Ayla Algan'dan öğrendiğim metotlar oyunculuğumu çok ilerletmeme yardımcı oldu.


Kendinizi en kısa nasıl tanımlarsınız?




Balık burcuyum. Duygusal biriyimdir. Bunu göstermekten hiç hoşlanmam. Duygusallığımın yanında mantığa önem veririm. Ayaklarım yere basar, akıllı, mantıklı ve garanticiyimdir. Benim için doğru tekdir ve doğru bildiğimden şaşmam. Doğru olduğuna inandığım şeyleri sonuna kadar savunurum ama şüphelerim varsa söz dinlerim bir büyüğüme danışırım. Arkadaşlarım komik olduğumu iddia eder ben drama queen olduğumu sanırım. Gamsız değilimdir ama çoğunlukla öyle görünürüm. En belirgin özelliğim iş ortamı dışında çok konuşurum sadece profesyonel iş hayatında sessizimdir. Yaptığım işi çok severim ama ailem akan suları durdurur...


Yapmaktan hoşlandığınız şeyler?


Tiyatro izlemeyi çok severim. Aslında her türlü sanatsal faaliyet benim ilgi alanıma girer.



Yerli\Yabancı dizi izliyormusunuz?


Muhteşem Yüzyıl ve Fatmagül'ün suçu ne? takip etmeye çalıştığım diziler. Californication, Desperate Housewives, Sex and The City, The Good Wife, Law and Order, Will&Grace yabancılar...



En sevdiğiniz oyuncular?


Jhonny Depp, Nathalie Portman, javier bardem, paz vega, Roberto Benıgnı
Turklerden bu aralar meryem uzerliye bayılıyorum. Şener Şen, Tuncel Kurtiz izlemeye doyamadığım adamlardır.


Sizce Aşk nedir?


Aşk bi türlü anlayamadığım, anlam veremediğim, beni çok korkutan, güvenmediğim bi duygu...


Küçükte olsa sırlarınız varmıdır?

Yok desem yeridir. Kimden ne saklayacağım ayıplarım, zaaflarım kendime, kendimden başka kimseye zararım yok. Tenezzül etmem yalan söylemeye, gizli kapaklı işler çevirmeye. Seven olduğum gibi sever zaten hayat büyük küçük sırlarla uğraşmak için çok kısa ve hızlı...


Dedikoducu Çocuğu takip ediyormusunuz?

Evet sizden msj geldikten sonra girip okumaya başladım. Çok keyif aldım ne de olsa herkes dozunda,zararsız dedikoduyu sever ;)

Bizi kırmayıp röpörtaj yapmayı kabul ettiğiniz için çok teşekkür ederiz.


Ben teşekkür ederimm

0 yorum:

Yorum Gönder