Have an account?

Balamir Emren Röportajı



Ekrana yakıştırdığım, bir çok reklam da yer almış, ekran ışığı olan ve şimdilerde Star tv`de ekrana gelen Aşkın Bedeli dizisinde oynayan genç oyunculardan Balamir Emren ile röportaj yaptık...

Xoxo
Dedikoducu Çocuk



1. Birçok reklamda yer aldın. Oyunculuk hayatın nasıl başladı? 

 Oyunculuk hayatıma 2007 senesinde çektiğim bir reklam filmiyle başladım. Açıkcası o sene bir reklam daha çekip, bir de dizide yer almasaydım bu mesleği yapmayı düşünmüyordum.. 2007-2008 senesinde reyting dolayısıyla yayından kaldırılan 3 dizide ve yaklaşık 10 reklam filminde yer aldım..


 2. Akasya Durağı geçmişin var. Beğendiğin bir projemiydi? 

Akasya Durağı Türkiye de içinde bulunduğumuz sektörün duayeni Türker İnanoglu'nun yapımını üstlendiği, Zeki Alasya, Cezmi Baskın, Levent Ülgen, rahmetli Erol abi (Günaydın) gibi bu işte yilların tecrübesi oyuncuların yer aldığı bir projeydi. O yüzden beğenmeyle alakalı bir yorumda zaten bulunamayız. Fakat şunu söyleyebilirim ki, o projedeki 3 senem bana çok ayrı bir tecrübe kattı . Kamera tekniği açısından olsun, sahneyi seyirci açısından yorumlamada ve daha bir çok konuda ben ilk pasımı orada attım. Hayatım boyuncada o projedeki günlerimi unutamayacağım..



3. Şimdilerde Star Tv de yayınlanan Aşkın Bedeli dizisinde yer alıyorsun. Teklif nasıl geldi ve neden kabul etme gereği duydun?

Aşkın Bedeli kadrosuna dizi yayına girdikten yaklaşık 1 ay sonra katıldım. Diziyi girmeden önce 2 kere izlemiştim ve çok yakın arkadaşım Arda Öziri oynadığından ekipteki güzel havadan da haberdardım.. Girdikten sonrada çok değerli insanlarla çalıştığım için çok doğru bir karar verdiğimi anladım zaten. Dizinin yapımcılığını üstlenen focus film Cem karakteri olarak beni duşünmüş, çokta iyi etmişler ki Cem karakterini çok sevdim.. Birgün ajansımdan telefon geldi ve ertesi gün şirkete gidip yarim saatlik bir görüşmeden sonra anlaştık..




4. Günlük diziler hakkında görüşlerin neler? Önemli bir yeri var kanallarımızda. 

İnsanlar artık klasik gündüz kuşağı programlarından sıkılmaya başladı senelerdir.. Zaten uzun bir süredir dizi tekrarları veriliyordu ve tekrar tekrar aynı yapımları izleyene kadar yeni işlerin yapılması iyi bir düşünce oldu.. Zaten bunun karşılığınıda reyting anlamında alıyoruz.



5. Hedeflerin neler ? Oyunculuk dışında neler yapıyorsun? 

Ben calışmayı genel anlamda seven bir adamım. Set haricinde boş kaldığım zamanlar için daha önce ticarete el atmıştım. Başarısız bir deneyim oldu ama genç yaşta öyle bir tecrübede bir bakıma iyi oldu. Yalnız gıda üzerine keyifli bir iş yapma hevesim hep var ve ne olursa olsun bunu gerçekleştireceğim.. Hedeflerime gelince en basta sinema adı altında güzel projelere imza atmak istiyorum ve oyunculuğumuda o yüzden hep doğal ve ufak mimiklerle yapmaya çalışıyorum. Tabii her oyuncunun hedefinde yurt dışı projelerde yer almak vardır, bu benim içinde geçerli..



6. Favori parfümün ?

212 men'dir senelerdir çok severim..




7. Eskiden sormuştum "Kendini seksi buluyor musun" diye yine soruyorum. Kendini seksi buluyor musun?

Cevabım aynı olacak hatta yaşım ilerledikçe daha da sexy buluyorum..



8. En beğendiğin oyuncular kimlerdir mesela?

Erkeklerde : Fikret Kuşkan, Timuçin Esen, Erkan Can, Timur Acar, Mert Yavuzcan, Arda Öziri,
Kadınlarda : Dilara Aksuyek, Aslı Tandoğan, Sanem Çelik, Meryem Uzerli





9. Kendine uygun bir giyim tarzın var mı? 

Giyim işini pek beceremiyorum itiraf etmek gerekirse.. Sanırım bu konu için bir modacıdan destek almam gerekecek :)




10. Aşk senin için nedir? 

Aşk ; güne muhteşem uyanmak, işinden tut çay demlemeye kadar her şeyi hevesle yapmak, aşık olduğun kişiyi her dakika yanında istemek ve onunla birlikte uyumak için her fedakarlığı yapman demektir. Fakat aşk sadece anlayışlı olduğun ve paylaşımcı olduğunda en güzel şekilde yaşanır.


11. Yağmurda sevişmek mi? yoksa Yatakta sevişmek mi? Hangisi sana uygun? 

Tabii ki yağmur..




12. Üç kelime ile Balamir Emren ? 

Dürüst, sevimli,sabırsız.




13. Günlük hayatın nasıldır? 

Set olmadığında kalkarım, sahilde koşuya çıkarım, güzel bir kahvaltı ederim, gündüzleri sosyal faaliyetlerle geçirip akşam arkadaşlarımla yemeğe çıkarım..




14. Senden "survivor" olur muydu?

Hırslı ve güçlüyümdür bu yüzden olur.




15. Takip ettiğin diziler neler?

Leyla ile Mecnun ve Behzat Ç'yi hiç kaçırmazdım, bitmelerine çok üzüldüm Allah`tan Ben de Özledim başladı da onu izliyorum bir tek. Bazen de Karadayı'ya bakıyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder