Have an account?

Enginay Gültekin Röpörtajı (Küçük Sırlar Neslişah)

Küçük Sırlar dizisinin Neslişahı Enginay Gültekinle röpörtaj yaptık...
İşte röpörtaj...
Beni sevdiğini biliyorsun...
Çok çok öptüm...
DedikoducuÇocuk




Enginay Gültekin kimdir?
Benim:)


Oyunculuğa nasıl başladınız?

Lisedeyken okul oyunu için açılan seçmelere katıldım ve macera başladı diyebiliriz. Bilinçli bir seçim değildi aslında, hayatın getirdiği şahane karşılaşmalardan biriydi. İyi ki o gün okuldaymışım...

Oyunculuk dışında neler yapıyorsunuz?
Yönettiğim bir tiyatro oyunu var. ‘Sen Olmasaydın’ Yosi Mizrahi,Yağmur Kaşifoğlu ve Demet Şaşmaz oynuyor. Kadın erkek ilişkisinin masaya yatırıldığı tempolu bir komedi. Önümüzdeki sezon da seyirciyle buluşmaya devam edecek. Ayrıca Küçük Sırlar’da da Yosi’yle beraberiz. Sibel Köse’nin jazz vokal atölyesi var kuledibinde,yeni başladım ona devam ediyorum.

Profesyonel olarak şarkı söylüyormusunuz?
Söylüyorum. Müzik hep oldu hayatımda,özellikle ortaokuldaki müzik öğretmenim çok cesaretlendirdi. Eskisi kadar vakit ayıramıyorum ama yine de öğrenmeye devam.

Birçok dizide sinema filmlerinde oynadınız.En unutamadığınız proje hangisiydi?
Her projenin insana kattıkları, öğrettikleri var...Ekibin parçası olmak bile insana pek çok şey gösterir. Bu yüzden çalıştığım her iş iyi ki olmuş diye düşünüyorum. Koçum Benim, Organize İşler ve Beyaz Gelincik projeleri daha kişisel algıladığım, aidiyet hissettiğim işler oldu. Dilerim Küçük Sırlar’ da öyle olacak.

Şuan Küçük Sırlar dizisinde oynuyorsunuz ve çekimlerin çok zor olduğunu duyduk çekimlerden size günlük hayatınızda vakit kalıyormu?Yoksa hep set mi?
Ekip gerçekten insan üstü bir gayret ve özveriyle çalışıyor. Birçok oyuncu arkadaşımın günlük hayatlarına vakitleri kalmıyor gerçekten de...Bu durum her bölüm rol ağırlıkları ve mekanlarla ilgili olarak değişiyor, genellikle benim çekimlerden kendime ayıracak vaktim oluyor.

Çekimler dışında günlük hayatınız nasıl geçer?Neler yaparsınız?
Arkadaşlarımla görüşürüm, spor yaparım,film izlerim,evde Serdar’la (eşim) vakit geçirmeye bayılırım...Muhakkak yapacak bir şey olur zaten.

Hobileriniz varmıdır?
Şarkı söylemek ve puzzle yapmak.



Fobileriniz varmıdır?
Hoşlanmadığım şeyler var ama hiçbiri hayatımı kesintiye uğratacak şiddette değil. Ya da şimdilik ben de bilmiyorum.

Yerli dizi izleyebiliyormusunuz?
İzliyorum dersem yalan olur ama mutlaka her diziye bir kez de olsa bakıyorum.Nasıl olmuş, kim çekmiş,kimler oynamış merak ediyorum. Düzenli izlediğim bir şey yok.

Yabancı dizi izleyebiliyormusunuz ?
Elimin altında DVD olarak duruyor olmaları iyi birşey...fırsat buldukça izleyebiliyorum böylece.

En beğendiğiniz oyuncular kimlerdir?
Pek çok, pek çok...En iyisi samimi olanlardır diyeyim.

Hangi parfümü kullanıyorsunuz?
Kenzo-Flower, Dior-Addict

İnternete girdiğinizde neler yaparsınız?Yani vaktiniz olduğu zaman :)
Facebook ve twitter a bakarım. Merak ettiğim konularda araştırma yaparım, mail trafiğim olur, senaryo okurum, oyun oynarım..

Küçükte olsa sırlarınız varmıdır?
Vardır elbet.

DedikoducuÇocuğu takip ediyormusunuz?
Bugün itibariyle twitter dan.

Bizi kırmayıp röpörtaj yapmayı kabul ettiğiniz için çok teşekkür ederiz.
Ben teşekkür ederim.

0 yorum:

Yorum Gönder