Have an account?

Berk Oktay Röportajı

Çok sevdiğim Berk Oktay ile harika bi röportaj yaptık...
Umarım beğenirsiniz...

Xoxo
Dedikoducu Çocuk



1.Berk Oktay kimdir diye sormayacağım . Çünkü herkes seni tanıyor ve seviyor . O yüzden ilk olarak modellik kariyerin nasıl başladı diye soracağım. Hayalinde varmıydı ? 

Teşekkür ederim:) Modellik kariyerim Ankara`da tanıdığım bir ajans sahibinin yanında başladı. Bu işe hiçbir zaman bir basamak olarak bakmadım. Modelliği meslek olarak gördüm.




2.Modellik kariyerinde Paris,Milano,Tokyo,Dubai ve Moskova gibi şehirlerde defilelere çıktın..Bu şehirlerden en çok hangisini sevdin?

Doğru birçok ülkede çalıştım. En çok sevdiğim yer Tokyoydu.Yurt dışındayken benim için şehrin güzelliğinden çok kültürel yapı önemli oldu hep. Japonlar bizim kültürümüze yakın yaşayan insanlar orda hiç yabancılık çekmedim.




 3.Modelliği oyunculuk teklifi aldığın içinmi bıraktın. Yoksa aklında varmıydı?

Hayır modelliği kariyerimin en iyi döneminde hem aileme hemde kendime verdiğim söz üzerine eğitimimi tamamlamak için bıraktım. Kariyerimmi içimin rahatlığımu diye karşılaştırdığımda huzur ağır bastı:) Oyunculuk serüvenimin başlaması Türker beyle yollarımın kesişmesiyle ilgili.


4.Oyunculuk senin için ne ifade ediyor?

Heyecanımı hiç yitirmeyeceğim uçsuz bucaksız bir okyanus oyunculuk..
Tek kelime dersen Aşk derim..



5.Samimi olarak söylüyorum. Oyunculuğunu çok beğeniyorum. Tatlı Bela Fadime dizisi ile oyunculuğa merhaba dediniz benim içinde önemli bir dizidir? Teklif nasıl geldi ? İlk set günü heyecanın nasıldı?


Türker İnanoğluyla bir tanışıklığım vardı. Birgün çağırdı. Oynarmısın dedi evet dedim. Hepsi bu.. Çok spontan gelişti herşey.. Sana ilk set günümü anlatmaya kelime yetmez heyecandan yerimde duramadım. Gece uyku uyumadım:)


6. Oyunculuk kariyerine baktığımız da başrol olarak yer aldığın diziler çoğunlukta. Senin açından nasıl bir durum?

Ben sadece bir oyuncuyum adımın önünde başrol ibaresi hoşuma gitmiyor.. Benden kariyerli ve tecrübeli her rol arkadaşımı kendimden önde görürüm ve saygı duyarım..Ekibi takım olarak görürüm bende ekibimin forvetiyim:)



 7. Benim Hala Umudum var dizisi ile ekranlarda olmaya devam ediyorsun. Bu projede yer almaktan memnun musun? Ve set ortamınız nasıl?

Bu proje öncesi aslında bir süre daha dinlenmeyi düşünüyordum.Ama Faruk Turgut ve ekibi önüme heyecan duyduğum bir senaryo koydular.İşimizi seviyorum gereksiz uzatmadan insanlarda hoş bir tebessüm uyandırmaya devam edicez.

 8.Peki “Hayatımda şu şöyle olmasaydı daha iyi olurdu” dediğin bir anı oldu mu ?

Ben her yanlışın doğruyu,her olmayanın şansı,her kötünün iyiyi getirdiğine inanırım. Oyuzden elimde olan ve olmayan herşey icin şükrediyorum.



 9. Sosyal medya ile aran nasıl? 

:)Yeni sayılırım.Sadece Twitter kullanıyorum.
Gündemi takip etmek hoşuma gidiyor.

10.Survivor yarışmasından teklif gelse cevabın ne olurdu? Sence senden bir "survivor" olur muydu? Bence olurdu. :)

Yarışmayı izlemek daha çok hoşuma gidiyor.
Zaten istanbul da yıllardır bir survivor`ım :)




 11.Kullandığın parfüm markası nedir diye sorsam? 

İnvictus tavsiye ederim herkese :)



 12.Sabah uyanınca senin  olmazsa olmazın ne? Şarkı mı,kahve mi,duş mu,telefona bakmak mı?

Kesinlikle sıkı bir kahvaltı ardından kahve.Ha birde sessizlik.Uyandığımda çok sempatik olmadığım kesin:)




 13. Maço musun yoksa romantik mi?

Yerine göre..maçoluk daha ağır basıyor. Ama hiç beklenmedik anlarda sürprizlerle dolu romantik bir adam olabilirim.




14.En sevdiğin renk nedir?

Renklerle aram yok.  Hatta griyle bile. Benim için hayat siyah beyaz.

 15.Boş günlerinde neler yaparsın?

 Spor yapmaya çalışıyorum. Motor tutkum var.Tek başıma motorla gezmek beni rahatlatıyor...



 16.Bu soruyu röportaj yaptığım her isme soruyorum. "Beni takip ediyor musun?" diye beni Twitter`da takip ediyorsun. Sence sosyal medyada iyimiyim? :)

Bence gayet iyisin.Verdiğin tüyolarda genelde haklı çıkıyorsun.Sadece bazı olumsuz eleştirilere cevap vermeni eleştiricem. Gerek yok meyva veren ağaç taşlanır.


Beni kırmayıp röportaj teklifimi kabul ettiğin için gerçekten çok teşekkür ediyorum. 

Ben teşekkür ederim.







0 yorum:

Yorum Gönder