Have an account?

Kemal Pekser Röportajı




Kemal Pekser ile röportaj yaptım...
Okuyun derim...

Xoxo
Dedikoducu Çocuk


Kemal Pekser kimdir?

Duygusal,yalnız,gezgin ruhlu,çok meraklı,tarih düşkünü,motosikletini seven,herkesin farkında olmadığı şeylerin farkında olan güldürücü adam ;)


Oyunculuğa nasıl başladınız?

Oyunculuğa sunuculuk yaptığım NR1 tv`den keşfedilerek başladım.Murat Boz`un ve ülkemizin en yeteneklı dansçısı olan Sanem Demirkaya ve radyoların tanınmış kişiliklerinden Emre Yonterin vesilesiyle yapımcı yönetmen Abdullah Oğuz tarafından oyunculuk kariyerim başladı.Hıç bır zaman onların hakkını yiyemem.


Oyunculuk dışında neler yapıyorsunuz?

Oyunculuk dışında yaptığım bir çok şey var...Dj`lik,kitesurf ve snowboard eğitmenliği,bir dönem tenis eğitmenliği yapmıştım buna ek olarak.Ayrıca aile mesleği olan zeytincilik sektörüylede ilgileniyorum uğraşıyorum...baba mesleği ;)



Hangi dizilerde rol aldınız?

Doktorlar, Kartallar Yüksek Uçar , Eksik Etek - 29-30 - Candan Öte , Hayat Apartmanı, Karagümrük Yanıyor , Küçük Kadınlar dizzlerim.
SüpüRR, Hayattan Korkma ve Yarım Kalan Mucıze ise rol aldığım sinema filmlerim.



Yeni projeler var mı?

ŞU an bir sinema filminde rol almaktayım kısmetse ekim-kasım gibi vizyon tarihimiz.Filmimizin adı Yarım Kalan Mucize.Diğer yandan dizi gorüşmelerimiz devam edıyor.Bu sezon kısmet olursa karşınıza çıkıcam.




Favori parfümünüz nedir?
212




En sevdiğiniz renk?

Turuncu.



Yaptığınız sporlar?

kitesurf-snowboard-airsoft-tenis.Toplu sporların hemen hemen hepsi.



İzlediğiniz diziler var mı? Varsa neler.

Arkadaşlarımın rol aldığı dizileri genelde seyrederim ama çok uzun seyretmiyorum.Malum işin mutfağında olunca içine çok giremiyorsunuz seyirci gibi ;)bunun dışında fantastik şeyler çok hoşuma gidiyor walking dead-lost-flash forward..vs


Survivor maceranızdan biraz bahseder misiniz?

2005`te ülkemizin ilk survivoruna katılmıştım.40 bin kişilik bır seçmeden 16 kişi karayiplere gitmiştik.Bugün izlediğiniz yarışmadan daha zor ve güç koşullar vardı.Ugur Pektaş 1.cimiz oldu.
Kanal D`de yayınlamıştı.Muhteşem bir deneyim herkese tavsiye ederim.Yine olsa yine giderim.Parayla yapılamaz bir olay!


Aynaya bakıp ne geçiriyorsunuz içinizden?

Who knows what could happen.
Do what you do, just keep on laughing
One thing's true, there's always a brand new day
I'm gonna live today like it's my last day...



Yaşadığınız en uçuk deneyimlerden birini bizimle paylaşır mısınız?

Survivor yeterli olacaktır sanırım.Ötesi yok gibi ;)


Aşkı nasıl yaşarsınız?

Sınırsız hiç kimseye hiç birşeye aldırmadan sadece ben ve o!


Hayata dair korkularınız var mıdır?

Aileme birşey olmasından korkarım.Yoksa kendımi çok umursamam.Hayat renklerle dolu hepsini görmek gerek ;)


Küçükte olsa sırlarınız varmıdır?

Sırlarım sınırlarım...


DedikoducuÇocuğu takip ediyor musunuz?

Ediyorum çok başarılı.Yayına geçmesini bekliyorum netten ;)


Röportajı kabul ettiğiniz için teşekkür ederim.

0 yorum:

Yorum Gönder