Have an account?

Kartal Çidamlı Röportajı




Pis7li yönetmeni olan Kartal Çidamlı ile röportaj yaptım...

Xoxo
Dedikoducu Çocuk


Kartal Çidamlı kimdir?

1970 istanbul doğumluyum.. Maçka Teknik lisesi makina bölümünü bitirdikten sonra İstanbul Üniversitesi radyo ve tv yayıncılığı bölümüne girdim.
1993 yılına kadar Trt`de kaldım.
1993 kasım ayından itibaren Atv televizyonuna yönetmen olarak başladım halen serbest yönetmen olarak çalışmaktayım.


Yönetmenliğe nasıl başladınız?


Trt İstanbul televizyonu`nda kültür ve müzik programları bölümünde asistanlık ve 2. Yonetmenlik yapmaktaydım Atv ye geçişimle birlikte müzik ve eğlence programları yönetmenliğine başladım.
Atv televizyonunda ayrıldıktan sonra kurmuş olduğum prodüksiyon şirketiyle tanıtım ve propaganda filmleri ayrıca müzik klipleri yapmaya başladım.
1997 yılında askerden dönüşümle birlikte dramatik çalışmam olan Şengün Konağını TGRT televizyonuna çektim.


Hangi projelerde yer aldınız?


Meslek hayatımın başında drama kurgusu yaptığın için cok fazla yalimda kurgu ve kurgu yonetmenliği gerçekleştirdim.
Kendi şirketimi kapattıktan sonra bir süre drama ve reklamlarda sanat yönetmenliği de yaptım.
Çekmiş olduğu diziler)
Maçolar
Sevda Çiçeği
Hepsi 1
Adanalı
Sihirli Annem
Pis7li



En sevdiğiniz proje hangisi oldu?

Klasik bir cevap olacak ama bütün gerçekleştirdiğimiz yapımlar bizden parçalar taşır
yine de bende farklı izler taşıyan yapımlar...
Sihirli Annem,Hepsi 1 ve Sevda Çiçeği dir.


Pis7li setinden biraz bahseder misiniz?

Pis Yedili setine 27.bölüm itibariyle reji ekimbimle birlikte dahil olduk.Çok başarılı bir şekilde devam eden bir diziydi birbirine ısınmış ve kaynaşmış bir oyuncu kadrosuyla çalışmaya başladık.
Kendi reji anlayışımızı yerleştirme birkaç haftayı aldı.
Halen çok mutlu ve keyifli bir şekilde çalışmalarımıza devam etmekteyiz
genç bir kadroyla çalışmanın zorlukları olduğu kadar çok keyifli yanları da bulunmakta tabiki...
Sanırım bizim aldığımız keyifte izleyiciye gayet net bir şekilde geçmekte.


Pis7li sezon finali nasıl olacak?

34 haftadır merakla beklenen tüm soruların cevapları bu sezon finali bölümünde izleyicilere verilecek ve tabii ki tüm dizilerde olduğu üzere yeni soru işaretleri oluşacak...
Son yayınlanan sezon finali tanıtımı zaten yeterince açıklamada bulundu
sadece sana özel bir tüyo ise esas büyük proplem Furkan'ın elinde bulundurduğu Paşa`nın kardeşi ile Trafonun çok samimi haldeki fotoğrafları...




Çalışmaktan zevk aldığınız oyuncular var mı?


Tabii ki çalışmaktan büyük keyif aldığım oyuncular mevcut ama burda isim vermek çok doğru değil.Sonrasında isim vermediğim oyuncu arkadaşlarım alınganlık gösterebilirler.


En sevdiğiniz renk?


Kırmızı ve Siyah.


Favori parfümünüz?

Parfümler ilgili bir açıklamada bulunmayacağım reklama girer...


En beğendiniz yönetmen?


Tarantıno Spielbirg.



İzlediğiniz diziler var mı?

Tabii ki kendi özelim için takip ettiğim diziler mevcut...
lLeyla ile Mecnun,Geniş Aile,Yahşi Cazibe bunlardan birkaçı.Yeni başlayacak olan İşler Güçleri de merakla bekliyorum...


Küçükte olsa sırlarınız varmıdır?

Sırrı olmayan bir kişi tabiki olamaz.
Mesela sezon finalinin en sonunu biliyorum ama iki kişinin bildiği sır olmayacağı için açıklamayacağım.


DedikoducuÇocuğu takip ediyormusunuz?

Dedikoducu Çocuğu düzenli olarak takip ediyorum sektör ile ilgili en son doğru bilgileri kesinlikle ondan alıyorum.


Kartal Çidamlı:Son olarak eklemek istediğim birşeyler olacak izlemekte olduğunuz dizilerin tamamı hayal ürünü karakterlerin yaşamlarının kurgulanmış halidir.
Hayal ürünü yaşamları bile saygı duymayıp değiştirmek isteyen zihniyetler çok yakında kendi yaşamlarımızı da değiştirmek için çaba sarf edicekler.
herkes hayallerine,rüyalarına ve masallarına sahip çıkmalı...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

pis yedili çok güzel çok başarılı bir yapım ama halil sezai şöyle demiş böyle demiş kısımlarını pek sevmiyorum

Yorum Gönder