Have an account?

Furkan Andıç Röportajı



Ekranların sempatik yeni yüzleri arasında yer alan ve şu sıralar Aşk,Ekmek ve Hayaller kadrosunda bulunan Furkan Andıç ile röportaj yaptık...
Sağolsun beni kırmadı hasta hasta sorularımı cevapladı...
Keyifli okumalar...

Xoxo
Dedikoducu Çocuk


1.Furkan Andıç kimdir? Kendinden biraz bahseder misin?

04.04.1990 tarihinde Üsküdar Zeynep Kamil hastanesinde doğdum. İlkokulu ve liseyi ataşehir de okudum, fakat üniversite hayatım biraz karışık 2007 yılında liseden mezun olduktan sonra Ukrayna`ya gittim ve ilk üniversitem olan Kiev Politeknik Universitesi‘ne girdim ilk sene hazırlık ve dil eğitimi aldım sonra ki sene ekonomi bölümüne geçtim. Eğitim sistemimizdeki denklik koşulu yüzünden İstanbul`a dönmek durumunda kaldım iyi ki de öyle olmuş açıkcası Bilgi Üniversitesine girdim ve bir seneyi tamamlayamadan ilk dizim olan Kolej Günlüğü dizisinde rol aldım. Daha sonra Umutsuz Ev Kadınları, Emir`in Yolu ve Yağmurdan Kaçarken dizilerinde rol aldım. Şuan Yeditepe Üniversitesinde "görsel iletişim ve tasarım bölümü" 2. Sınıf öğrencisiyim ama bu sene okulu dondurdum çünkü Aşk Ekmek Hayaller dizisinde Altan karakterini canlandıracağım taktir edersin ki okul varken çalışmak çok zor oluyor. Onun dışında basketbol oyuyorum lisanslı olarak yaklaşık 11 yıldır.




2.Oyunculuk hayatın nasıl başladı?

Oyunculuk hayatım Kolej Günlüğü dizisiyle basladı kısacası no name bir isim aranıyordu ve ben o dizide Mert karakterini canlandırıyordum yönetmenimiz Feride Kaytan`ın aradığı şey karakterlerin gerçeğe yakın olmasıydı sanırım ki çoğu oyuncunun ilk dizisiydi genç karakterlerden bahsediyorum benim de kendi karakterime en yakın hissettiğim karakterdi diyebilirim o açıdan benim içinde çok keyifliydi Mert karakterini canlandırmak.






3.Yer aldığın projeler`den en özeli hangisidir?

Yukarıdan anlaşılıyor sanırım ilk dizim ve ilk başrolüm olmasının dışında bana kattığı çok şey oldu çok güzel ve öğretmeyi seven bir ekiple çalışıyordum. İlk projesinde yer alan bir oyuncu olarak daha iyisi olmazdı herhalde bu yüzden Kolej Günlüğü dizisi benim için çok özeldir. Buradan da hepsine selam söyleyeyim :)





4.Aşk,Ekmek ve Hayaller kadrosunda yer alıyorsun. Nasıl teklif geldi. Kabul etmendeki etken neydi?

Teklifin gelişi çok enteresan değildi açıkcası çoğu insan gibi telefonla iletişim kurduk. :) Şaka bir yana şunu söylemeden geçemeyeceğim ANS yapımı takdir ettiğim bir davranışları oldu. Altan karakteri için çok fazla aday yoktu bunun sebebini sorduğumda ise bana sadece olabileceğine inandığımız oyuncuları çağırıyoruz olmayacak insanı boşuna çağırıp umut vermenin bir anlamı yok şeklinde bir cevap aldım ve bu çok güzel bir şeydi nedeni ise ülkemizde oyuncu olmak isteyen çok fazla genç aday var ve çoğu şirketin görüşmelerinde inanılmaz kuyruklar olduğunu biliyorum ve bazen saatlerce orada bekleyip görüşemeden donen insanlar oluyor inşallah buna bir çözüm bulunur nasıl yapılır bilmıyorum ama belki örnek teşkil eder ANS yapımın bu tavrı. Kabul etmemdeki etken demesek daha samimi olur. Aslına bakarsan karşılıklı bir durumdu bu ama şunu söyleyebilirim projeyi okuduğumda çok açık bir şekilde sıradan hikayelerden farklı olduğu anlaşılıyordu orijinalini izleyince de zaten emin oldum. Çok güzel bir hikaye izleyicileri bekliyor diyebilirim :)





5.Altan nasıl bir karakter?

Altan, çok küçük yaşta saklaması gereken çok büyük bir sırra kendini hapsetmiş ve bununla yaşamayı ögrenmiş bir karakter. Ailesinden sevgi görmemiş özelliklede de babasından ve bu şekilde kendi duvarlarını örmüştür. İnsanın kendine bile itiraf edemediği şeyler vardır bu karakterde de bunu ve bu sırrın Altan üzerinde yarattığı bitmeyen hırs ve kazanma arzusunun hatta nefretin gerçek anlamını göreceğiz diye düşünüyorum.





6.İlerideki oyunculuk hedeflerin neler?

Önceliklerim var diyelim aslında şuna inanıyorum insanın hedefi olmalı ancak bu hedefe doğru gitmek için yapması gereken şeyleri öncelik haline getirmelidir. Hedefim tabi ki çok büyük ve saygı gören bir oyuncu olmak ama önceliğim yurtdışında eğitim almak ve en az iki enstrüman çalmak istiyorum.





7.Dizi süreleri sencede çok uzun değilmi? Kaç saat çalışıyorsunuz?

Evet dizi sürelerinin gereğinden fazla uzun olduğunu düşünüyorum. Çalışmaya daha başlamadık fakat önümüzdeki hafta başlıyoruz muhtemelen az çalışmayacağım :)




8.Favori parfümün?

Armani Code




9.Kendini yakışıklı yada seksi buluyor musun ?

Seksi kelimesı çok iddialıymış ya biraz önce sesli söyledım de ağzıma bıie tam oturmadı. :) Sempatik bir adamım diye düşünüyorum :)








10.Birisini etkilemek için neler yaparsın?

Sanırım sadece içten gülmesini sağlamak yeterli olur :)






11.En beğendiğin kadın oyuncular ?

Ülkemizde çok başarılı kadın oyuncular olduğunu düşünüyorum aklıma ilk gelenleri söyleyeyim sadece. Demet Evgar, Tuba Büyüküstün, Meltem Cumbul ve Nurgül Yeşilçay bunlar ilk aklıma gelenler sadece ama dediğim gibi çok başarılı isimler var ve bu gurur verici birşey.




12.Ülkemizde şöyle şöyle dizi yapılsada bende o dizide yer alsam dediğin hiç olmuş mudur?

Hikaye olarak çok başarılı diziler var bir çoğunda yer almak isterdim fakat sürelerinin daha kısa olması gerekiyor diye düşünüyorum. Hem seyircimize daha doyurucu bölümler izletmiş oluruz (bir bölümde işlenen hikaye açısından söylüyorum) hemde daha dolu kısa bölümler çekilmiş olur bu da ekip ve oyuncular için daha verimli bir çalışma ortamı yaratır. Bir de teknolojiyi daha çok kullanmamız görsel olarak dünyaya adapte olmamız gerektiğini düşünüyorum inşallah en kısa zamanda bu tarz işler görebiliriz.






13.Üç kelime ile Furkan Andıç ?

En sevdiğim soru tipi :) Çok samimi olmaz herhalde bu soruya cevap vermem çünkü kendimi üç kelime ile tanıtacağıma inanmıyorum :)







14."Sevişmeden uyumayalım" diyenlerden misin?

Böyle bir şeyi birinden rica etmek çok garip olurdu sanırım. :) Hayır o insanlardan değilim.





15.Sosyal medyanın dizilere etkisi var mı?

Kesinlikle var. Hatta tanıtım kısmının büyük bir bölümünü kapsıyor diyebilirim.





16.Aşk sence nedir? Ve sen aşık olunca nasıl bir insan olursun?

Aşk`ın tanımını yapacak kadar yaşamadım yada o kadar acı çekmedim diyelim ama benim için en yakın tanımı aşık olduğun kişiyi kusursuz görmektir. Aşık olunca ben nasıl olurum? Çok fedakar ve korumacı bir yapıya bürünüyorum bu da çoğu zaman iyi olmuyor diyebilirim.






17. Günlük hayatından biraz bahsetmeni istiyorum. Bir günün nasıl geçer?

çok heyecanlı bir hayatım yoktur aslında. :) Uyanıp kahvaltı yaparım, haberlere bakarım, spora giderim akşama doğru da arkadaşlarımla dışarı çıkar sonra da eve dönerim. :) Çok eğlenceli bir arkadaş grubum vardır elimden geldiğince onlarla vakit geçirmeyi tercih ediyorum.






18. Dedikodu hayatımızın içinde hiç dedikodu yapmadım diyebilir misin?

 Hayır diyemem yapmışımdır illa ki fakat bu alışkanlık haline gelmedi hiç bir zaman.





19. Desperate Housewives izlemiş miydin?

Hayır izlemedim.




20. Aşk mı? Para mı? Seks mi?


Yine değişik sorular. :) Öyle bir sormuşsun ki sanki birini seçsem diğerlerinden mahrum kalacağım gibi hissettim.  Neyse yine de ben aşk diyorum :)


13 yorum:

Adsız dedi ki...

çok da sempatik değil açıkçası :/

Adsız dedi ki...

Herşeyinle çok tatlısın çok yakışıklısın sana sevgim sonsuz seninle tanışmayı o kadar çok isterdimki kaçak gelinlerdeki rolünde çok güzel kendine iyi bak umarım bu yorumu görürsün <3

Adsız dedi ki...

Çok tatlısın ):

Adsız dedi ki...

Çok yakışıklısın seni çok seviyorum<3<3<3<3<3<3<3

Adsız dedi ki...

cok yakışıklısın seni cok beyeniyorum

Adsız dedi ki...

Sevgilisi? :D

Adsız dedi ki...

Seni çok severek izliyorum yakışıklısın ve bi o kadar da komiksin seninle tanşmak demeyim de görmek çok istiyorum kaçak bölümü hiç kaçırmadan izliyrumm

Unknown dedi ki...

Seni o kadar çok seviyorum ki heryerden senin fotografın var telefonuma bile senin fotonu koydum keske o güzel gözlerinle bana baksan beni sevsen bana aşık olsan ama bu asla olmaz ama seni hayranım olarak değil hayalimdeki sevgilim olarak biliyorum

Adsız dedi ki...

taş çocuk :3

Unknown dedi ki...

Seni cok ama cok seviyorum furkan ve cok ama cok tatlisin dizilerini hic kacirmadan bakiyorum :*

Adsız dedi ki...

kucuklugumden beri seninle tanismayi hayal ettim insallah bir gun seninle tanisirim seni seviyorum

Unknown dedi ki...

Çok tatlı bir röportaj olmuş Furkan Andıç büyük hayranınım :))

furkanınsevgilisi dedi ki...

Aşkıııım ♥ ♥ ♥ Herşeyinle herşeyimsin

Yorum Gönder