Have an account?

Bengi İdil Uras Röportajı

Babam Sınıfta Kaldı dizisinden tanıdığımız benim o çok sevdiğim "Buse" karakterine can veren oyuncu Bengi İdil Uras ile röportaj yaptık... Xoxo Dedikoducu Çocuk

 Kendinden biraz bahseder misin? Bengi İdil Uras kimdir?
Ben 16 Aralık 1989 yılında İstanbul`da doğdum böyle biriyim :) Şu sıralar annemle birlikte Caddebostan da set ev arasında sakin bir hayat sürüyorum. Oyunculuk serüveni nasıl başladı peki? İnan çok merak ediyorum. Aslında ben küçük yaşlardan beri oyuncu olmak isteyenlerdenim.6 yaşında bale kursuna giderken yanlışlıkla girdiğim bir tiyatro oyunu provasıyla başladı bu istek ve bu zamana kadar devam etti. Lisede tiyatro kursları ve ardından Haliç Üniversitesi konservatuvar tiyatro bölümünü kazandım.
 
  Babam Sınıfta Kaldı dizisinden nasıl teklif geldi?
 Gani Müjde`nin dizi görüşmesi var diye arkadaşımdan duydum hep çalışmak istediğim biriydi bu yüzden hemen heyecenla gittim. Görüşme günü yetenek sınavı gibiydi cok kalabalıktı bende herkes gibi cok heyecanlıydım ilk görüşmede basımdan geçen komik bir hikayeyi anlattım Gani Müjde bir dahaki görüşmeye bir tip bulup gelmemi istedi bende gel-git`li bir tip yaptım Gani Müjde ve Tükenmez kalem ekibinin eli değince ortaya "Buse" karakteri çıktı.


  Buse karakterine karakterine can vermek nasıl bir duygu? Gelgitleri olan bir karakteri oynamak zormu?

 Ben cok eğlenerek oynuyorum o yüzden zor değil eğlenceli geliyor Buse'yi oynamak...
Set ortamınızı merak ediyorum. Ama eğlenceli olduğu kesindir biraz set ortamınızdan bahseder misin?

Tam tahmin ettiğin gibi eğlenceli ve sıcak bir ortamımız var.Bazen gülme krizlerimizden sahneleri cekemiyoruz.Ekipte çok yakın arkadaşlıklar kurduk gerçekten sınıf arkadaşı gibiyiz.Cem Davran,Halit Akçatepe,Ani İpekkaya gibi ustalarla çalışmakta büyük bir şans benim için.


Yer aldığın diziler senin için önemli midir?

 Evet tabii önemli zaten hayatımız bir anda ona göre şekillenmeye başlıyor.Şu sıralar herşey Babam Sınıfta Kaldı oldu benim hayatımda.

Kendinde sevdiğin ve sevmediğin huyların nelerdir?

Çabuk uyum sağlama huyumu seviyorum seçtiğim meslek içinde bana artıları oluyor. Herşeyi çok ayrıntısına kadar düşünme huyumu sevmiyorum çünkü bu beni yoruyor.

  Favori parfümünüz?
 Dolce&gabbana Ligt blue

  İzlediğiniz diziler varmı? Takip edebildiğiniz desek daha doğru olur.
 Yabancı dizileri takip ediyorum genelde evde olmadığım için internetten izliyorum How I Meet Your Mother ve Shamless...

 Günlük hayatından biraz bahseder misin? Neler yaparsın,nasıl vakit geçirirsin.

 Genelde sette oluyorum ama onun dışında arkadaşlarımla bulusup vakit geçirmeyi onlarla sahile çıkıp çimlere yayılmayı seviyorum. Tek başıma vakit geçirdiğim zamanlarda film izlemeyi yazı yazmayı seviyorum.
 En sevdiğin yerli oyuncular bay/bayan
Demet evgar ve Müşfik Kenter  
 En sevdiğin yabancı oyuncular bay/bayan
Marion cotillard ve Heath Ledger

Küçükte olsa sırların varmıdır?
 Pek yok aslında annemle herşeyi paylaşırım.

 Son olarak dinlediğin müzik tarzı nedir?
 Müzik dinlemeyi cok severim kulaklığım yürüdüğüm heran nerdeyse kulağımda ama belirli bir tarzı var  diyemem dinlediğim müziklerin anlık duygu durumuma hitap eden her müziği dinliyorum.Bazen klasik muzik  dinlerken bir anda R&B dinlemeye başlıyorum.

 Beni kırmadığın için çok teşekkür ediyorum :)

 Sevgiler :)

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Cok tatliiii...seviyorum ...hep izlemedeyim:-)

Adsız dedi ki...

Buseeeeee <3<3<33<3 seni çok seviyoruuumm :D

Gülşah ✌ dedi ki...

İyi ki varsın Bengi Ablacım <3

Begüm dedi ki...

Tatlı kız Buse <3

Yorum Gönder