Have an account?

Buğra Gülsoy Röportajı







Buğra Gülsoy ile röportaj yaptık...




Xoxo
Dedikoducu Çocuk




Buğra Gülsoy kimdir?

1982 Ankara doğumluyum. Tiyatro sahnesine ilk defa 13 yaşında Özel Arı Koleji`nde eğitimimi sürdürürken çıktım. İlk, orta ve lise öğrenimimi ise Ankara`da tamamladım.


Oyunculuğa nasıl başladınız?

2000 yılında Doğu Akdeniz Üniversitesinde Mimarlık eğitimi için Kıbrısa gittim. Burada Açık Tiyatro bünyesinde Eugene Ionesco`nun “Kral Ölüyor (Exit The King)” oyunuyla oyunculuk hayatına başladım ve Açık Tiyatro`da oyunculuk yapmaya devam ettim. 2004 senesinde Mimarlık Fakültesinden mezun oldum. Aynı sene içerisinde Kıbrısta kalıp Devlet Tiyatroları oyuncusu olarak bir çok oyunda görev almaya devam ettim.

Oyuncu olmasaydınız ne olurdunuz?
Mimar :)





Unutulmaz dizisinde oynamak güzelmiydi?

"Unutulmaz" dizisi ve "TOLGA" rolü hayatımda önemli bir yere sahip benim için. İnsanların beni tanımasını ve görmesini sağladı. Tüm ekibime sevgilerimi yolluyorum.

Yeni başladığınız dizinin ratingleri çok iyi bunu neye bağlıyorsunuz?
Ay Yapımın başarısına.

Oyunculuk kurallarınız varmıdır?

Adı üzerinde "Oyun-culuk". Kural olmamalı.

En sevdiğiniz renk?
Yeşil ve tonları

Favori parfümünüz?
Zara

Küçükte olsa sırlarınız varmıdır?
Herkesin sırları vardır :)

Boş gününüz nasıl geçer?




Herkesinki gibi. Boş :)

Kendinizi yakışıklı buluyormusunuz?

Çok nadir.

DedikoducuÇocuğu takip ediyormusunuz?
Etmiyordum. Artık takipteyim :)

15 yorum:

Adsız dedi ki...

bu akşam ona aşık oldum:(

Adsız dedi ki...

ben çok severim buğra gülsoy'u başarılı ve yakışıklı bir oyuncu

Adsız dedi ki...

Boş gününüz nasıl geçer?



Herkesinki gibi. Boş :)
çok güldüm çok tatlı biri bence inanılmaz güzel de rol yapıyor

BURCU dedi ki...

GÜZEL NE DEMEK BENCE SÜPER BİR OYUNCU İZLEDİĞİM DİZİLERİN TAMAMINDA RUHUNU HİSSETTİRİYOR. BEĞENEREK TAKİP EDİYORUM:)) BAKIŞLARI ÇOK ŞEY ANLATIYOR SANKİ :)) BAŞARILARRR BUĞRA GÜLSOY !!!

Adsız dedi ki...

off bende aşık oldum fatmagül dizisinde fatmagülü seyretmsi çk hoşuma gitti bayılıyorum ona bu 26.02 2011 cumartesi günü izledim çok tatlı hareketleri warm artık hayranınım .d

Adsız dedi ki...

ayyy çok tatlı yaa bayılıyorum ben bu adama

Adsız dedi ki...

ben Bugraya asiri derecede hayranim,dizide asik oldum cok guzel gozleri var,bayiliyorum gozlerine ,Bugram seni seviyorum hemde cooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook

Adsız dedi ki...

BENDE BUĞRA GÜLSOY HAYRANIYIM VE DUDAKLARI ÇOK HOŞ :) SENİ SEVİYORUM BUĞRA

Adsız dedi ki...

SENİN GÖZLERİNE BAKINCA İÇİDE BİRŞEYLER OLIYOR SENİ ÇOK SEVİYORUM EKRANA YENİ GELECEK DİZİNİDE MERAKLA BEKLİYORUM SENİ ÇOOOOOoooooOOOOKKKK SEWİYOOOOOoooooOOOOOoooooRUUMM

Adsız dedi ki...

RÖPORTAJI OKURKEN DURMADAN YÜZÜMDE KOCAMAN BİR GÜLÜMSEME HAKİMDİ ÇOK BEĞENDİM !!

Adsız dedi ki...

cok begendim kendisini severim :) acaba sen sadece oyuncularlami röportaj yapiyorsun yoksa sarkicilarlada yapiyormusun ?

Adsız dedi ki...

seni seviyorum bence kendini çok nadir deil hep yakışıklı bul

Adsız dedi ki...

bence kendini çok nadir deil hep yakışıklı bul çok yakışıklısın çünkü

Adsız dedi ki...

SÜPERR BİRİ BENCE AŞKIN TA KENDİSİ..HERŞEYİYLE MÜKEMMEL. ESKİ HİKAYE HARİCİNDEKİ DİZİLERDE ONA VERİLEN ROLLER YAKIŞMIYOR. BANA ARTIK HİCRAN DE DEKİ ROLÜ İYİ AMA HİCRANLA AŞKI O YAŞAMALI. ÇARPICI BİR KARAKTER. SENİ SEVİYORUM BUĞRA

Adsız dedi ki...

Bi şeyler söylemek isterdim ama bana laf kalmadı.kendi dilimde söylüycem.sənə uğurlar.çox yaraşıqlısan.güney və fatmagüldəki rolundan başqa bütün rolların xoşuma gəlir.yolun açıq olsun həmişə.ha bi de bana bi laf kalmış:öpüyorum

Yorum Gönder