Have an account?

Tolga Güleç Röportajı




Tolga Güleçle röportaj yaptık...

Beni sevdiğini biliyorsun...
Çok çok öptüm...
DedikoducuÇocuk


Tolga Güleç kimdir?
20.09.1981 İskenderun doğumluyum. İlk kez ortaokul yıllarında tiyatro sahnesine çıktım, babamın tayinleri dolayısıyla çok şehir gezdim, Adana'da liseyi bitirdim. Daha sonra Çukurova Üniversitesi İşletme bölümünde okurken; Tiyatro (oyunculuk) bölümüne girebilmek için hayatımın riskini alıp, işletme bölümünü son sınıftan bıraktım ve 22 yaşında dokuz eylül üniversitesi güzel sanatlar fakültesi tiyatro bölümü oyunculuk ana sanat dalı yetenek sınavlarına girerek kazandım ve 6 yılda bitirdim.



Oyunculuğa nasıl başladınız?
Profesyonel anlamda oyunculuğa da okula girdikten sonra başladığımı söyleyebilirim.


Hangi dizilerde rol aldınız?Misi, Kırık Kanatlar, Hatırla Sevgili, Gece Gündüz gibi dizilerde ufak rollerde rol aldım, ama Öyle Bir Geçer Zaman ki dizisi benim için hayatımın dönüm noktası ve rolü oldu.



Dizideki karakterinizden bahsedermisiniz?
Ahmet karakteri hakkında bişey bahsetmeme gerek yok, şu an 3. bölüm bitti ve çok gizli sırları olan, seyircinin ağzını açık bırakabilicek kadar enteresan bir adam Ahmet.. Oldukça sevecen,içten, bir o kadar asi, mütevazılığını elden bırakmayan, annesinin kuzusu, davasının peşinden koşarken aşık olmayı da ihmal etmeyen bir adam Ahmet..






En sevdiğiniz renk?Siyah-beyaz-Kırmızı.

Hangi parfümü kullanıyorsunuz?
Vakko.

Günlük hayatınızda neler yapmaktan hoşlanırsınız?
Genelde setten fırsat bulduğumda evimde dinlenip Play Station 3 oynamayı ve bol bol DVD keyfi yapmayı tercih ediyorum.



Aşk hayatınız nasıl?Kalbim boş. Klişe olucak belki ama, işime fena halde aşığım ve bir kız arkadaşım yok. Buna vaktim de yok zaten. Kesin yürümez bir ilişkim olsa. :)





Yakışıklı olduğunuzu düşünüyormusunuz?Hayır asla, ben kendimi beğenemiyorum bir türlü :)


DedikoducuÇocuğu takip ediyormusunuz?
Hayır takip etmiyordum ama artık edicem ;)


Bizi kırmayıp röpörtaj yapmayı kabul ettiğiniz için çok teşekkür ederiz.Ben teşekkür ederim dedikoducu çocuk.. sevgiler :)

22 yorum:

Unknown dedi ki...

ayyy...canım yha kalbi boşmuş...çok sevdim ben bu çocuğu :)<3

Adsız dedi ki...

Ayni universteyi terk etmissiz:) o baska uni secmis bense koca:)

Adsız dedi ki...

tatlımm yhaa çok yakışklıııııı ve tatlıııııı

Adsız dedi ki...

iskenderunlu ve kalbi boş:)) sanki bana mesaj gönderıo ayy cok tatlııı:)))

Adsız dedi ki...

cnm bnm yaa..ilk defa birine bu derecede hayranım..

Unknown dedi ki...

ay canim benim sevgilisi yok daha iyi yoksa yolarim o kizi ben cok tatli yaaaaa

Adsız dedi ki...

çok mütavazi onu çok beğeniyorum yeşil gözleri alıyor beni benden

Adsız dedi ki...

oyuculuğu ve kişiliği düzgün biri umarım daha sonraki oyuncuk deneyimlerinde başarılı olman dileğiyle sakın ötekiler gibi değişme böyle olduğun gibi ol,olki arkanı dönüp baktığında keşke bunları yapmasaydım demeyi kendine sorma.
iyi günler sana...

Adsız dedi ki...

hem dış görünüşün hem oyunculuğun harika..ve eminim yüzünün güzelliği kalbinin temizlğinden geliyor..bılıorum düzgün kuramadım cumleleri ama zaten senın ıcın ne yazsam yeterli gelmez..hep böle kalman dileğiyle..

Adsız dedi ki...

SANA AŞIK OLDUM AMA AŞK BAZEN VAZGEÇMEKTİR.

Adsız dedi ki...

ahmet seni ailecek ve beenmeyerek izliyoruz, zorla izliyoruz, oyunculuğun bebrbat. berbat oyunculuğun yüzünden ailecek bunalıma girdik. o nası bi bakıştır ya. şaşımısın olum sen?

Adsız dedi ki...

Dizideki tecrübeli ve ortalamanın çok üstünde yeteneğe sahip olan kimi oyuncuların yanında ezilmiyor ve rolünü çaldırmıyorsa, bazen teknik eksikliğini doğallıyla kapatabiliyorsa,buraya gelebilmek için risk alma cesaretini gösterecek kadar bu işi seviyorsa bu adamda ışık var demektir..bu adam "OLACAK" demektir... hakkı yenmemelidir...

Adsız dedi ki...

bu adamı çokk seviyorum ya aşkımmmm(:

Adsız dedi ki...

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Adsız dedi ki...

harikalar yarattı yine bu akşamki bölümde ve hakanı nasıl mat etti yerin dibine soktu sapına kadar beyefendi bir erkek oldugunu bir kez daha gösterdi helal olsun ahmet ve helal olsun ahmet karakterine sonuna kadar can veren Tolga Güleç.! seni cok seviyoruz

alice dedi ki...

seni seviyorum bitiyorum inş. evleniriz

Adsız dedi ki...

oha iskenderunlu olduğunu bilmiyordum off offf bilseydimm:P:P

Adsız dedi ki...

bu adamın oyunculuğu da kendi kadar müthiş ve çok tatlı :))

Adsız dedi ki...

Kendi internet sitesindeki biyografide 9 Eylül'de "Oyunun Oyunu" ve "III.Richard"'da oynamış olarak görülmekte! Ben de o oyunlardaydım ama hafızam beni yamultmasın diye şimdi oyun broşürlerine baktım ne adı var ne sanııııııı... Şişirilmiş biyografi bu demek mi oluyor? :)

Adsız dedi ki...

<3<3<3<3<3<3 ck ii oyuncu !

Adsız dedi ki...

sizi yani dedikoducuçocuğu artık takip edicem dedi ama etmiyo hala...

Adsız dedi ki...

sizi takip edcem artık demiş ama halen takip etmiyo...

Yorum Gönder