Have an account?

Melih Selçuk Röportajı





Melih Selçuk kimdir?

ÖSS'de aldığı fazla puan sonucu mahalle baskısından korunmak için sinema televizyon okumak yerine Boğaziçi İşletmeyi tercih edip sonradan oyuncu olan pragmatist bir insandır.

Oyunculuğa nasıl başladınız?

Okuldayken bir ilan gördüm. başvurdum ve 100'ü aşkın kişinin arasından seçilip Süt filminin başrolüne seçildim.

Süt filminin hayatınızda nasıl bir yeri var?

ilk aşk gibi bir yeri var. Semih Kaplanoğlu tarafından bana tanınan ve yeni yollar açan bir şanstı. filmle beraber 8 ülkeyi gezdim. Venedikte kırmızı halıda fotoğraf çektirdim. bir tanesi İspanyadan olmak üzere 4 tane ödül aldım. Venedik Film festivalinde En iyi oyuncu adayı olarak Mickey rourke ile yarıştım. ikimiz de kaybettik gerçi ama olsun :)

Yeni projeler var mı?

Görüştüğüm projeler var. kesinleşen projeler içinse daha zaman var.

Yakışıklı olduğunuzu düşünüyormusunuz?

Ben düşünmüyorum ama kadınların bana bakışlarından öyle olduğumu hissediyorum galiba. yani bu konuda bir özgüvenim varsa bunu aynadan değil kadının gözlerinden alıyorum. bir de bir kadının yakışıklı dediği adama hayır demek haddim değil :)


Hangi parfümü kullanıyorsunuz?
Carolina Herrera Aqua



Favori renginiz varmıdır?

Kahverengi


Dedikodunun hayatınızda yeri varmıdır?

İşim gereği dedikodu ile beslenen bir camianın ortasına düştüm. mümkün olduğu kadar soyutlanmaya çalışsam da beyhude bir çabanın içinde olduğumun da farkındayım.

Aşkın listesini oluşturabilirmisiniz?

Dırdır yapmayan güzel bir kadın + ben + mutfağım = aşk


Küçükte olsa sırlarınız varmıdır?
Var. Mesela internet alemindeki bazı büyük sözlüklerde çok popüler bir yazarım ama kimse kimliğimi bilmiyor :)

DedikoducuÇocuğu takip ediyormusunuz?
Daha yeni haberim oldu artık arada bir kulak misafiri olurum heralde.

Bizi kırmayıp röpörtaj yapmayı kabul ettiğiniz için çok teşekkür ederiz.

Rica ederim.Ben teşekkür ederim.

18 yorum:

Adsız dedi ki...

Kimse bu komplekssiz,ünlü dahi olduğunu kabul etmeyen ve zaten ünlü olup herkes tarafından tanınmak istemeyen insan gibi insana yorum yapmamış mı?...ilki benden olsun..yolu da hep açık olsun ve hiç değişmesin İnşallah!...

Adsız dedi ki...

çok tatlı çok güzel sesi var daha ne denirki harika oyuncu için

Adsız dedi ki...

çok yakışıklı aman tanrım

Adsız dedi ki...

çok bilmiş bir havası var yada özgüveni çok yüksekk

Adsız dedi ki...

melih çok yakışıklısın dizini hiç kaçırmıyorum seni çok seviyorum seni çoook ama çok seviyorum

Adsız dedi ki...

bencede yakışıklı bi çocuk ama çağatay ulusoy kadar deil tabii :)

Angel dedi ki...

aslında okdar yakışıklı degiL

Adsız dedi ki...

fena deil..ama Cagatayimii gecemezz !!! mashallah cagatayimaa....XD <3<3<3 bana katilanlarii goreyiimmm !

Adsız dedi ki...

O'nu mehmet olarak degil ( ferihaya yaptklarindan sonra) melih selcuk olarak seviyorm <3

Adsız dedi ki...

Melih abimizi Seviyoruz ♥.
Ama Mehmeti değil (Ferihaya yaptıklarından sonraa)

Gunel dedi ki...

Yalniz cok guclu mantigi var..Iste bu yonunu cok degerlendiriyorum,cok azinsanda var cunku..Kendi istek ve prensipleri olan 1i Neyi isteyip neyi istemediyini biliyor

Adsız dedi ki...

Ünlü bir yazar olması çok tuhafmış :D

Adsız dedi ki...

seni çok am çok sewiorum çağataydan çok yakışıklısın karizma yakışıklılık hersey war tipe qel abi öpüyorum seni muJk muJk

Adsız dedi ki...

ya yuh ya o kim ki çağatayımı geçsin zevksiz şey.D

Adsız dedi ki...

offff inanmıyorum sana çağatayımı kimse geçemez düşünde gel kızımmmm

Adsız dedi ki...

eğer çağatay dan daha yakışıklı olsaydı o türkiye güzeli seçilirdi....

Unknown dedi ki...

canım bneimmm

Adsız dedi ki...

melihimle çağatayı kıyaslayanlar kimse benim aşkıma yetişemez melihimin masumlu birkere yeter yakışıklı bulmayanlarda kedi ulaşamadığı ciğere mundar dermiş siz yakışıklılıktan adamdan ne anlarsınız onu sevmek dünyanın en güzel işi bunu anlayamazsınız hiçte ukala değil tek kusuru var oda kusursuz olması o benim herşeyim ona laf söyleyenler önce dönüp aynaya baksınlar AŞIĞINIM MELİH SEN BİRTANEMSİN VE BİR TANESİN SENİ ÇEKEMEYENLER ANTEN TAKSIN YADA ÇEKEN BİR YERE GEÇSİN ODA OLMASSA ÖLSÜNLER

Yorum Gönder