Have an account?

Makbule`den Sizlere Büyük Bir Sır



Makbule Kosif sizlere büyük bir sır yolladı...
Şimdi okumaya hazır mısınız?

1.Üç kelime ile Makbule Kosif ?

Huysuzum zor beğeniyorum. Haksızlığa gelemiyorum, deliriyorum... Ama kesin güvenilir biriyim:)))


2.Favori parfümün?

Hermes Elixir Des Merveilles


3.Yazmaktan keyif aldığın karakter?

Tabii ki Korkut Ali... Şimdi de Yılmaz ve adamı Salih:)))


4.Bir karakteri yaratırken nelere dikkat edersin ?

Bence güzel sevmeyi, güzel sarılmayı bilmeli:))) ha bir de güzel ağlamayı:)


5.Hiç dedikodu yapmadım diyebilir misin?

Tabii ki dedikodu yaptım: Ne de olsa ben bir yükselen İkizlerim:))

Son bir şey: Bir dizi benim için onların izleyicisi, fanı demek. Hiçbir şeye onlara verdiğim değeri vermem:)))


Hazır mısınız? Şimdi büyük sır geliyor...

"Korkut Ali ameliyat olmayı kabul edecek ama nasıl olacak onu 36'da izleyecekler."

Artık bekleyip görelim #dedikoducular 





0 yorum:

Yorum Gönder