Have an account?

Kerem Arslanoğlu Röportajı


Kerem Arslanoğlu ile röpörtaj yaptık...


Beni sevdiğini biliyorsun...
Çok çok öptüm...
Dedikoducu Çocuk



Kerem Arslanoğlu kimdir?
Kerem Arslanoğlu dışardan bakıldığında havalı ancak yakınlaştıkca içini öğrenebildğin gizli bi kutu gibidir.İnsanlarla iletişimim samimiyetim iyidir.Arkadaşlıklarıma değer veririm muhabbete eğlenceye müziğe ve yemeğe düşkün rahat yaşamayı çok sever ancak erken yaşta kurmuş olduğum ideolojimden bir ömür vazgeçmeyi düşünmem.



Oyunculuğa nasıl başladınız?
Oyunculuğa, ilkokulda sene sonu gösterisnde tiyatro oyunu hazırlamıştık tabi sadece ozmn bi kere sergilemiştik ama ufaklık olmama rağmen heycanını hiç unutmadığım bi andı.Çalkantılı ergen düşünceli lise dönemimde ne meslek edinmem gerektiğini düşünürken son senemde Mint akademiyle tanıştım.Canım kadar sevdiğim benim bu noktalara gelmemi sağlayan emeklerini anlatmakla bitiremiceğim hocalarımdan aldığım 1senelik eğitimden sonra üniversiteye ve diziye girdim.




Bulunduğunuz dizilerden bahsedermisiniz?
Bu benim ilk dizim hatta ilk kamera önü projem :)




Dizideki karakterinizden biraz bahsedermisiniz?
Batu,okulunda ve arkadaşları arasında ağırlığı olan,mantığını kullanarak hareket etmeye ve çetesini sürekli bi arada tutmaya çalışan,sert ve prensipleri olan bi karakter.Tabi Nehirle birlikte olduğu anlar prensiplerini ve sertliğini kaybettiği zamanlardır:)






Bu projede yer almayı nasıl seçtiniz?
Ben değil onlar beni bu projeye seçti :)




Dizi başarılı grafik sergiliyor.Bunun hakkında ne düşünüyorsunuz.
Ekip günden güne profesyonelleşirken dahada iyilerini görceğimize inanıyoruz.




Sizce dizide en sevilen karakterler kimler?
Aslında her karakterin kendine ait güzellikleri var tek tek ayırt edemicem sanırım :)




Çekimlerden biraz bahsedermisiniz?
Çekimler eğlenceli enerjili ama yorucu geçiyor.




Favori parfümünüz?
Favori parfümüm burberry touch.




En beğendiğiniz renk?
Siyah.



Yakışıklı,karizmatik,sevimli,ukala,seksi sizce hangisisiniz?
Yakışıklı sevimli bilmem ne herhangi birini söylesem diğerlerinide kapsıcak zaten mütavazı diyelim biz şuna :D





Aşkı tanımlayabilirmisiniz?
Aşk-zor olan.



Sevgiliniz varmı?
Sevgilim yok.




Günlük hayatınız nasıl geçer?
Çekim olmadığı günler okul okulada gitmediysem arkadaşlarım uyku eğlence vs :d




Küçükte olsa sırlarınız varmıdır?
sırlarım var ama adı üstünde sır söyleyemem :D



DedikoducuÇocuğu takip ediyormusunuz?
Şimdiden itibaren takip edicem.



Bizi kırmayıp röpörtaj yapmayı kabul ettiğiniz için çok teşekkür ederiz.
Ben teşekkür ederim.

8 yorum:

Adsız dedi ki...

aa sevgilisi yokmuuş :D:D

Adsız dedi ki...

ayy kurßn olrm

Adsız dedi ki...

hmm çok garip...

Adsız dedi ki...

çok güzelmiş resmi çok güzeli

Adsız dedi ki...

sorun bakalım niye böyle tatlıymışşş???? :)

Adsız dedi ki...

çoook tatLı ya

Adsız dedi ki...

ay çok yakışıklı bu.inşallah yeni projelerde görürüz kendisini.çünki dizisi bitti ne yazıkki

Adsız dedi ki...

çok tatlısın ege kökenliye yakışıyorsun keşke onunla çıksan senden yorum bekliyorum

Yorum Gönder