Have an account?

Küçük Sırlar Finalin Ardından...



Küçük Sırlar,tehlikeli oyunlar...
Bazı sırlar söylenmezmiş bu akşam Küçük Sırlar final bölümü ile ekranlara geldi...Ve az önce bitti...
Diziyi ilk başladığından beri takip ediyorum en sevdiğim diziler arasında her zaman bir numara olmuştur...Bu diziyi asla unutmayacağım...
Dizinin ilk başladığı hali ile son zamanlarda yani kış aylarından beri yayınlanan bölümlerinde hepimiz farklılıkları anlamışızdır...Daha özenli yazılabilirdi senaryo böylece hep bir numara olmaya devam ederdi...İlk bölümleri ile son bölümlerine baktığımda ortada kalan bölümlerin boş bölümler olduğunu söyleyebilirim...Senaristler ilk bölümleri ve son bölümleri gerçekten özenle yazmışlar,keşke arada kalan bölümleride sevebilseydim...Yinede bu final bölümü bana herşeyi unutturdu...Dizi harika başladı ve harika bitti...Aşk engelleri aştı...Su Mabeynci ilk sevdiğim hali gibi oldu...Dizinin ilk bölümünde yaptığı konuşması final bölümünün son dakikalarında yayınlandı gerçekten çok sevdim...Giriş,gelişme ve sonuca uyan bir final oldu...
Final bölümünü hiç sıkılmadan keyifle heyecanla izledim,Çet çağresizce Su`yun yanına gidip yardım istediğinde ve Su`yun o hallerini görünce ona çok sinir oldum...Meğerse Su,onlara yardım edecekmiş...Galiba en iyisi susmak büyüyü bozmamak gerek...Ben dizi bittiği için çok üzüldüm,inanın çok farklı bir duygu kendimi dedikoduya boğacağım...Unutmak için düşününce o güzel sahneler aklıma gelince duygulanıyorum...Bu kadro unutulmaz,bu oyuncular unutulmaz,bu dizi unutulmaz...
Oyuncular yeni dizilere yakında başlayacaklar onları unutmayın ve projelerini takip edin...Küçük Sırlar hepimize birşeyler kattı bunu biliyor ve inanıyorum...Her karakteri sevdik...Ayçet çiftini asla unutmam...Neyse çok konuştum...Dahada konuşasım var sadece ağlamak istemiyorum...Ben bu diziyi asla unutmam...
Aşk engelleri aştı...Pırıltılı,göz kamaştırıcı ve baştan çıkartıcı bir dünya...Hepsi bu dizideydi...
Tek bir gerçek var Küçük Sırlar`ı özleyeceğim...
Bunlar hayatın bir parçaları olan sonsuz bir yolculuk... ;)


Beni sevdiğini biliyorsun...
Çok çok öptüm...
Dedikoducu Çocuk

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Eğer Saygın Karakterine Gerekli Önemi Gösterseler Kusursuz Final olucaktı :(

@Umitdelisi_

Yorum Gönder