Have an account?

Adını Feriha Koydum Özel Tüyo... Özel !


Adını Feriha Koydum dan özel tüyo
Biliyorum meraktasınız...Çünkü bir haber çıkmıştı...Emir ve Feriha evlenecek diye...
Ancak tüyomda onada yer vereceğim...
Alın size özel tüyo sizler için...
Feriha annesinin yanına zorla gönderiliyor...Ve yola çıktığında mola zamanında Emir gelip Ferihayı kaçırıyor...
Nereye mi?
Dağ evine ve orada kendi aralarında evleniyorlar...
Şimdilik bu kadar dahasını daha sonra paylaşacağım...

Beni sevdiğini biliyorsun...
Çok çok öptüm...
Dedikoducu Çocuk

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok teşekkürler gossip boy <3 Takipteyiiiz :)

busra_isler dedi ki...

wooww super!! takipteyiz xoxo :)

Adsız dedi ki...

Bütün bölümü öğrendik :/

busra_isler dedi ki...

katılmıyorum sana en azından bir yönden

Adsız dedi ki...

Tahminlerim gibi bence kesinlikle haklısın

Adsız dedi ki...

teşekkürler gossip çocukk :)

Adsız dedi ki...

Yeni tüyolar yaz artık hiç yazmıyosun bu aralar bide çağatay ulusoyla röprtaj yaparmısın hakkında bilmediğimiz çok şey var en çok hangi rengi sever bilmiyoruz mesela :)

Adsız dedi ki...

çokkk tesekur ederim emırın hastasıyım feriha ile cok yakısıyorlar gercekte de evlensinler

Yorum Gönder