Have an account?

MUCK`a Ne Olacak?


Muck Muck Muck nedensen bu diziyi sevdiğimi biliyorsunuz...
Nedennnnnnnnnn diye bağırasım var...Hatta sinirden dedikodu yapasım bile var...
Diziyi bir türlü kurtarmaya çalışmıyorlar...
Mehmet Aslan`ı kadroya almakla olmuyor...
Dizi bu haftada perşembe yayınlanıcak...Ancak 1 Mart perşembe günü Suskunlar başlıyor...
Ya muck dizisi perşembe 22.30 da yayınlanıcakki bence iyi olabilir...Yada açıkta kalacak...Dün twitter`da takipçilerim ile gün konusunda pazartesiyi düşündük...Hatta pazartesi ye alındı fısıltıları gelmeye bile başladı...
Show tv iyi düşünsün seveni çok bu dizinin...
Başta ben yetmez mi?

Beni sevdiğini biliyorsun...
Çok çok öptüm...
Dedikoducu Çocuk

1 yorum:

cengizzz dedi ki...

evet tüm mantık hatalarına, kopuk senaryoya, bazen gerçekten çok amatör oyuncluğa rağmen ben de bu diziyi seviyorum. Bunalım bunalım diğer dizilerde takılmaktansa böyle neşeli eğlenceli aşk olan diziler bana daha cazip geliyor. yayından kalkmasını istemiyorum. ama böle giderse kalkcak gibi. üzgünüm :((

Yorum Gönder