Have an account?

140 Karakter`de Ünlüler



Takipçilerimden Twitter`da sevdikleri ünlüler hakkında yorumlar istedim...
140 karaktere bakın neler sığmış...

Beni sevdiğini biliyorsun...
Çok çok öptüm...
Dedikoducu Çocuk





@Bsra_ozel
@dedikoducucocuk Çağatay Uluosy bize karşı hiç kimsede görmediğimiz kadar herzaman sıcakanlı ve sevecen oldu buda hayatımda yaşama sevincim haline geldi.

@i_ceren
@dedikoducucocuk Çağatay Ulusoy gerektiğinde abim,gerektiğinde canımTtek kelimeyle onunla gurur duyduyum benzeri olmayan harika bir beyefendi o:)

@__c_e_y_d_a__
@dedikoducucocuk çağatay ulusoy benim hayatım yaşama sebebim aslında yazmak istediğim şey çok ama ifade etmeye yetmiyor sanki hiçbir şey.








@blueyesss
@dedikoducucocuk Kutsi; o bakışlar, o gamze.. Yıllar geçtikçe karizmasına karizma ekleyen insan.. :)









@ipcisinem
@dedikoducucocuk Merve Bolugur benim meleğim,hayatım,her şeyim.Ona olan sevgimi 140 karaktere sığdıramam.Onu çok ama ço...k seviyorum <3 :)


@revanabbasov1
@dedikoducucocuk Dizilere başrol olarak dahil olan, tatlı mı tatlı, güzel mi güzel, güleryüz mü güleryüz. Muhteşem oyuncu. Merve Boluğur.


@sweetsevval
@dedikoducucocuk Merve Boluğur:Tatlı,samimi,sevecen ve bir o kadarda cana yakın bir insan. İyi var! :)


@mrvcetn
@dedikoducucocuk Merve Boluğur:Kırmızı renginin sahibi,çok güzel zarif ve şık bir kadın oyunculuğunda çok başarılı birisi iyiki var ! :)







@SilanMc
@dedikoducucocuk Onu Görünce İçime Bi HUZUR doğuyor Oğluyla Karısıyla Sesiyle Duruşuyla Bana Hayat Veriyor İyi ki Varsın MUSTAFA CECELİ.









@GizemKaraca_Fan
@dedikoducucocuk Gizem Karaca kimseden olmayan muhteşem gülüşü,taşlığı,kelimelere sığmayacak kadar seviyorum:)









@israduman
@dedikoducucocuk SERENAY SARIKAYA:10 parmağında 10 marifet!! Dansçı,Sporcu,Model,Oyuncu ve sesi bir çok sarkıcıdan kaliteli.








@YasemiinL
@dedikoducucocuk GAMZE TOPUZ:Mesela gülünce muhteşem olduğunu bildiğim gözlerini. içtenliğini,samimiliğini,dostluğunu.Herşeyini seviyorum♥







@SweetBerna
@dedikoducucocuk Ece Erken sevgisi; 140 karaktere sığmaz.Özetlemek gerekirse:Ece Erken aşktır ve bni şu ana kadar en çok mutlu eden kişidir.








@KadirDogulu_FC
@dedikoducucocuk Gülüşüde kalbi gibi güzel olan,gülüşüyle içleri ısıtan adam Kadir Doğulu !:)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Cemre Kemer; Cemre kemer demek Aşk demek kısaca sonsuzluk demek vazgeçememek demek <3 sonsuz aşk demek <3

Yorum Gönder