Have an account?

Beni Etkiledi Senide Etkiler... Yedi Güzel Adam



Trt de pek dizi izlemem...
Yıllar oldu izlemeyeli o derece...
Geçenlerde tesadüfen baktım... İlgimi çekti izledim sıkılmadım...
Dönemler arasında gidip gelen bir dizi...
Dönem dizileri out olabilir bu aralar ama nedense ben sevdim...
Yedi Güzel Adam dizisinden bahsediyorum... Dizideki müzikleri beni benden alıyor... İnanın abartmıyorum...
Hiç bi şekilde menfaatim de yok... Asla yalan söylemem bilirsiniz... ;)
İnanılır gibi değil tekrarlarını bile izliyorum... Zaten daha çok yeni cumartesi 3.bölüm yayınlanacak...
Kadroya gelince iyi isimler var...
Uraz Kaygılaroğlu beklemediğim kadar iyi... İlk bölümde bıyık olayına pek takılmıştım çok sahte duruyordu...
Ama unu bile unuttum... Karakterin o kadar güzel replikleri var ki... Üstelik ön yargılı olduğum Uraz Kaygılaroğlu da öyle iyi canlandırıyor ki... Yeni bölümü sabırsızlıkla bekliyorum... Neden yazıyorum bunu bilmiyorum ama bence izleyin şans verin... Entrikalı işlerden bıktık... E dönem dizilerinden de bıktık diyebilirsiniz ama bir izleyin müziği zaten dizi etkiler... Ben beğendim yolları açık olsun ratingleri yediye katlatsın...

Xoxo
Dedikoducu Çocuk

0 yorum:

Yorum Gönder