Have an account?

2.Antalya Televizyon Ödülleri Sahiplerini Buldu


Güzel bir organizasyon olmuş...Tnt ekranlarında herkes izledi...
Bir çok oyuncu vardı...
Aklıma gelenleri sayayım...
Beren Saat,Sinem Kobal,Okan Yalabık,Aslıhan Gürbüz,Sarp Apak,Kenan İmirzalioğlu...
En iyisi saymadan şöyle yapalım...
Behzat Ç ekibi,Fatmagül ekibi,Arka Sokaklar,Yahşi Cazibe,Ezel,Karadağlar,Muhteşem Yüzyıl,Kavak Yelleri,Küçük Sırlar,Feriha tamam bu kadar yeter...
Muhteşem yüzyıldan Okan Yalabık en iyi erkek oyuncu ödülünü aldı.En iyi kadın oyuncu Ayça Bingöl,Polisiye dizi Arka Sokaklar,en iyi polisiye senaryo Behzat Ç,en iyi dönem dizisi Muhteşem Yüzyıl,Yahşi Cazibe tam 6 ödül aldı yine komedi dizisi ödülü Yahşi Cazibenin,Vahide Gördüm ödül aldı,Aslıhan Gürbüz komedi kadın oyuncu ödülünü aldı.Öyle Bir Geçer Zamanki yine bir çok ödül aldı.Ekip çekimde olduğu için yapımcı ekibi vardı.Ve ödülü Ahmet Kayımtu aldı.Ayça Bingöl setteyken bir not iletmiş eğer ödülü alırsam diye.Jüri özel ödülünü Küçük Osman yani Emir Berke Zincide aldı...
Yerden Yüksekten Enis Arıkan ödül aldı.En iyi gençlik dizisi Elde Var Hayat oldu.
Güzel bir gece oldu...Yerli dizi yersiz uzun konusuda oldukça dikkat çekti...Okan Yalabık umarım 60 dk dizi çekeriz dedi.
Küçük Sırlar izleyicileri ise çok sevinmiş...
Muhteşem Yüzyıl ödül aldığında yapımcı Timur Savcı çok heyecanlı ve mutluydu.Küçük Sırlar ve Kavak Yelleri dizilerini yapmasaydım Muhteşem Yüzyıl`ı yapamazdım dedi...Onlardan kazandığım paralarla yaptım demiş oluyor yani...
Ve Küçük Sırlarında arkasında...
Sinem Kobal`da Muhteşem Yüzyıl ekibinin masasındaydı hatta Timur Savcı onuda ekiple beraber çağırdı.
Meryem Uzerli konuşurken heyecanlı ve mutluydu.Beren Saat ve Kenan İmirzalioğlu ise ona tebessümle bakıyordu...
Benden bu kadar...

Beni sevdiğini biliyorsun...
Çok çok öptüm...
Dedikoducu Çocuk

Vahide Gördüm geceden resim...




Yahşi Cazibe masası ve ödüller

0 yorum:

Yorum Gönder