Have an account?

Bazı Sırlar Söylenir








Küçük Sırlar çok sevdiğimiz bir dizi...
Dizi hakkında çok konuştuk...İzleyici diziden çekti diyebilirim...
Bitecek haberleri çıkması,sonra bitmeyecek denmesi,kafa karıştırıcı tweetler...
Sıkıcı...
Küçük Sırlarda okul sahneleri bittikten sonra biraz tedirgin olmuştum konu bulamazlar diye...Zaten pek parlak değil...Ama aslında çok rahat güzel akıcı konular işlenebilirdi...
Dizide bana göre en büyük eksiklik dostluk...Gossip Girl`de güzel bir dostluk var...
Herşeye rağmen Blair Serana dostluğu...
Gossip Girl`de Jenny var...

Su ve Ayşegül`ün dost olmasını isterdim...Yada hep atışmaları...Dizide bize Su-Arzu dostluğu gösterilmeye çalışıldı...İğrenç bir dostluk...Arzu ve Su dostluğu bana göre dostluk değil...


Dizide dostluk şarttı.
Senaristlere öğütlerim var...Akıcı olun amatörlükten kurtulun...




Yoksa bir daha size dizi emanet etmezler...
Artık bakalım neler olacak...


Bitecek mi?
Yoksa devam mı? edeecek...

Beni sevdiğini biliyorsun...
Çok çok öptüm...
Dedikoducu Çocuk

0 yorum:

Yorum Gönder