Have an account?

Bir Dedikoducu Çocuk Klasiği...

Sessizlik için özür dilerim,dedikoducular...
Ama herkesin benim bile bazen dinlenmeye ihtiyacım vardır...
Dinlenirken bir çok fısıltıya kulak verdim...
Kimler için mi?
Tabii ki sizler için...
Ve bazı işleri yoluna koydum...
BU KADAR MUTLU HABER YETER...
Dedikodu zamanı...
Birçok gözümden öğrendiğime göre N...nin aşkı üç günlükmüş...
Şarkıcı S...yurt dışından kolunda yeni bir sonbahar aksesuarıyla dönmüş...
D...ve Z... kavgası boyut değiştirmiş...
M...eğer sette bayılıyorsa neden önlem alınmıyor?
Ayrıca,yalnız genç K...sevgilisi ile A...ile mutluymuş...Artık yalnız genç değil...Şimdilik...
S...ve T... den ne haber...İlişki durumlarını ev arkadaşı olarak değiştirmişler...
C...ve B... konusunda kim haklı kim haksız bugün belli olacak...Sadece bekleyin...


İtiraf edin beni seviyorsunuz...
Çok çok öptüm...
Dedikoducu Çocuk

0 yorum:

Yorum Gönder