Have an account?

Sertan Erkaçan Röportajı





Sertan Erkaçan kimdir?

1987 İstanbul doğumlu fakat lise sona kadarki gençlik yıllarını Antalya da geçirmiş ,sonra tiyatro aşkına tekrar memleket yollarına düşmüş,oyunculuğa ve sahneye aşık,yaşamayı çok seven, Müjdat Gezen Konservatuarı tiyatro bölümü mezunu,idealist bir genç diyelim:)


Hangi projelerde yer aldınız?

Aslında ilk profesyonel işim ES-ES oldu...Daha önce okulun ilk yılında Onur ünlünün yönettiği "Polis" Sinema filminde bi rol(!)'üm vardı...
ama Okul süresince çok da iş yapmayı istemedim açıkçası...sahneyle daha çok haşır neşir oldum...ve oraya daha çok vakit ayırdım...


Es-Es dizisinde oynamak nasıldı?

Es-Es benim için bi BAŞLANGIÇ'tı ama çok da iyi bir başlangıç oldu BENCE tabii ki...bunu oynadığım rolden çok tanıştığım ve çalıştığım insanlar açısından söylüyorum...Tims çok harika bir ekip yarattı...Yönetmenimiz çok genç (Bahadır İNCE) bir o kadar disiplinli ve başarılı bir yönetmendi ki en iyi gençlik dizisi ödülü almamızda bence en büyük pay onun...Rol arkadaşlarım abilerim hocalarım...Gerçekten çok şey kattı bana ilk işim...Ve tabii ki Eskişehir...Muhteşem misafirperver ve eğlenceli bir şehir...

Sevgiliniz var mı?

:) hmmmmm...:)eeee...kemm...kümmm...
şaka şaka...:)
var...

Aşk hayatınız nasıldır?

Aşk hayatım güzeldir benim ya...
ben aşık oldummu Sevdiğim kadın için çok şey yapabilirim...biraz aşk adamıyım sanırm...kendimi kaptırdığım zaman...uvvv...:) ama işte kendini bana kaptırıcak insanın işi zor çünkü kolay kolay kapılmıyorum...




Birgününüz nasıl geçer?

Her günüm birbirinden başka geçer!!!
ama genelde geceleri çookk geç saatlere kadar otururum...bir şeyler yazarım...dvd ve kitap hastasıyım...dolayısı ile gece beni daha çok cezbediyor...sakin sessiz..karanlık...seviyorum...
ama gün içinde gerçekten deli bir adam olduğum için hiçbir günüm birbirini tutmaz...


Dedikodu hayatınızda varmıdır?

Kimin yok ki?


Dedikoduya nasıl bakıyorsunuz?

Dedikodu hakkında...
yapmıyorum diyen yalan söyler bence....
ama ben yapmıyorum...:)))
şaka bir yana...biz birazda böyle öğrendik...üçüncü bir kişi orda yokken onun hakkında konuşmak dedikodunun dışında birşeye giriyor...o yüzden dikkat etmeye çalışıyorum....





Kendinizi üç kelime ile tanımlarmısınız?
Kendimi üç kelimeyle tanımlıyim tabii ki

üç
kelime
yetmez!!!

buyrun:)

Yeni projeler varmı?Bize bahsedermisiniz?

Görünürde KESİN birşey yok...ama elbette görüşülen işler var...
aslında Ülkemizdeki dizi piyasasında seçici olmakta yarar var çünkü gerçekten benim izlemeye KATLANAMADIĞIM işler çekiliyor bu ülkede...ama oyuncu arkadaşlarıma da suç bulamam kesinlikle çünkü maddi zorunluluklar vs vs vs...
kendi yazdığım projeler var...onların üzerinde de duruyoruz bu ara ciddiyetle...bakalım...kısmet...:)

Sexy,yakışıklı,cazibeli,çok şeker,maço,masum,sempatik hangisisiniz?

Bence bir erkek veya kadın bu söylediklerinin hepsi olabilir istediği zamanlarda...hele ki oyuncuysa...
dolayısı ile ben kendimi sınıflandıramıyorum böyle...çünkü tamm olarak hiçbiri değilim ama aslında hepsinede sahibim...öyle bir karışım işte...

Küçük sırlarınız varmıdır?Bizle paylaşmak istermisiniz?

Çookkk önemli,saklanan birşey sırdır bence..öyle bir sırrım da yok...:) maaalesefff:)))

Size bir dergi için Konusu Seks Aşk başlığıyla liste oluşturacaksın desek nasıl bir liste oluştururdunuz?
1.aşk ve seks iyidir...:)
2.aşkla seks çok daha iyidir...
3.seks korkulup tü kaka denilecek birşey değildir lütfen bilinçlenin artk...
4.yanlış anlaşılmak istemem bu kadar başlık yeter:)


DedikoducuÇocuğu takip ediyormusunuz?

Etmiyordum artık edicem...

Bizimle röpörtaj yapmayı kabul ettiğiniz için çok teşekkür ederiz.

Ben teşekkür ederim...

Ps: bi ara bi kahve içelim?

şaka şaka...:) haydi hoşçakalın...:)

0 yorum:

Yorum Gönder