Have an account?

Mutlu Noeller...

Bir yıl daha son buluyor...
Bu yıl çok dedikodu ve sırlarınız vardı...Hepsini öğrendim...
Güzel dedikodulardı...Hiç düşünmediklerim hakkında neler neler öğrendim...
Hepsi çok basit buna inanın...Hiçbiri göründüğü gibi değil...
Ünlerine çok güveniyorlar...
Yeni yılda dedikodu yakanızı hiç bırakmayacak dikkat edin...Ben peşinizdeyim...
Herşey açığa çıkar...


S...çok saf...B...bu yıl aşk adamı oldu çıktı...M...en başarılı kadın oyuncu bence...B...çok düşünceli...U...her zaman ki gibi...M...ünlendikçe havalandı...E...çok mütevazi...T...başarılı...
Bunları az çok biliyorsunuz onlarda kendilerini çok iyi biliyor...

MUTLU NOELLER...

Beni sevdiğini biliyorsun...
Çok çok öptüm...
Dedikoducu Çocuk


Happy new year...
Gossip Boy hunt...

You know you love me...
Very much I kissed...
Gossip Boy

0 yorum:

Yorum Gönder