Have an account?

Beren Saat T...ile Görüldü


Sıkı Hayranı Tolga ile fotograf çektirirken görüldü...

T...nin sözleri...

Boynumdaki fotograf makinem ve Polen'le birlikte cekimleri bekliyorduk.. Karavanın kapısı acıldı ve bir kac kisi indi. Baktım, Beren'de indi. Arkadan yürüyüsünü gördüm. (Hava baya karanlık o'da siyah giyinmis, görünmüyor ama ben tanıdım hehe) ve yanına kostum.
T: Beren Hanım, Beren Hanım!
B: Sadece gülümsüyordu. (Baya yorgun görünüyordu)
T: Heyecandan kekeleyerek söyledigim tek sey: Ben sizin cok büyük bir hayranınızım.
B: Gülümsedi ve boynumdaki fotograf makinesine bakarak: ''Iyi iyi anladım, hadi'' dedi gülerek :)
Resim cekildik ve sonra;
T: Tanısgımıza cok memnun oldum.
B: Kafasını sallayarak ''Bende'' demek istedi. Zaten sürekli gülümsüyordu ve bana ''güle güle'' dedi, arabasına binerek ayrıldı..
Tabii sonrası makul.. (Tahmin edin artık, neler hissettigimi)



Beni sevdiğini biliyorsun...
Çok çok öptüm...
Dedikoducu Çocuk

0 yorum:

Yorum Gönder