Have an account?

Bir DedikoducuÇocuk Klasiği Dört

Sessizlik için özür dilerim,dedikoducular...
Ama herkesin benim bile bazen dinlenmeye ihtiyacım vardır...
Dinlenirken bir çok fısıltıya kulak verdim...
Her zaman olduğu gibi...
Uyanın dedikoducular...
ŞİMDİ DEDİKODU ZAMANI...
Sizler için tam 9 tane özel haber...
Hepsi altta...
DEDİKODU...
Bazıları yazın en yoğun sezon olduğunu söyler,skandallar asla tatile çıkmaz...
P...kapının kilidini değiştirmiş...C... bunu hakketti ne çok içtin...
Oyuncular değişir ama oyun yine aynıdır...C... o kadar kıskanmış ki T...den bir tekme...Bu kız dizide de böyleydi...Yazın ortalarında güneşte eğlenmek hakkında öğrendiğim bir kaç şeyi paylaşmak isterim...DedikoducuÇocuktan yaz rehberi...
İş üstünde uyuya kalma K...En iyi ilişkiler sabah nefesi ve tuhaf konuşmalardan uzak olandır...Sevişmekten zor olan tek şey uyumaktır S...
Son uyarı...
H...davulcu inlemelerinden bıktım...
K...o zaman kadrodan ayrıl yoksa seni mızmız kraliçe ilan edeceğim...
N...iş bulduğuna sevin...Aç kalma...

Şimdilik bu kadar dedikoducular...
Her zaman buradayım...

Beni sevdiğini biliyorsun...
Çok çok öptüm...
Dedikoducu Çocuk

0 yorum:

Yorum Gönder