Have an account?

Kaan Turgut Röportajı


Kaan Turgut ile güzel bir röpörtaj yaptık...

Beni sevdiğini biliyorsun...
Çok çok öptüm...
Dedikoducu Çocuk


Kaan Turgut kimdir?

Kaan Turgut 1985 de izmirde doğmuş,eğitimini 9 eylül üniversitesi oyunculuk bölümünde tamamlamış,artık İstanbul da yaşayan ve mütemadiyen İzmir`i özleyen,oyunculuk mesleğine aşık bir gençtir...







Oyunculuğa nasıl başladınız?

Oyunculuğa Taylan Ertuğrul abimin(hocam,arkadaşım)yardımıyla okula girerek başladım...







Hangi dizilerde yer aldınız?

Elveda Rumeli,Mazi Kalbimde Yaradır,Küçük Sırlar`da yer aldım.




Neler yapmaktan hoşlanırsınız?

Müzik dinlemek,kitap okumak veeeeee playstation oynamak...



İzlediğiniz yerli/yabancı dizi varmı?

Devamlı izleyemesem de takip etmeye çalıştığım,Leyla ile Mecnun,Behzat Ç. aslında pek tv seyretmem,bir ara Prison Break için okula gitmediğim olmuştu:)




En sevdiğiniz renk?

Özellikle bir renkten hoşlanmıyorum...:)



Favori parfümünüz?

Jıl Sander...



Küçük Sırlar hikayeniz nasıl başladı?

Küçük Sırlar hikayem,zaten işinde oynadığım(Mazi Kalbimde Yaradır)Tims production`un bir diğer iş(Küçük Sırlar)için benı aramasıyla başladı...





Küçük Sırlar sevilen bir dizi kadroda yer aldığınız için mutlumusunuz?

Evet mutluyum,yeni arkadaşlıklar mutlu eder beni:)))






İnternette Ralf hakkında yazılan yorumlara hiç gözattınız mı?

Aslında bir kere baktım,ama pek içimi açmayınca bir daha denemedim:)))




Ralf`in bir sırrı vardı.Ben bu sırrı beğenmedim...Siz beğendiniz mi?


Aramızda kalsın demek saçma olacak dedıkoducu çocuk ama bu saçmalığı yapıcam,bende beğenmedim:))


Ralf geri döner mi?

Dönemez,dönse de kimseyi bulamaz:)



Yeni projeler varmı?

Bakalım görüşüyoruz,haber veririm:)




Sır tutabilirmisiniz?

Tutarım...


Küçükte olsa sırlarınız varmıdır?

Evet var,ama küçük mü? bilmiyorum:)



Safa Gökhan Huylu`nun selamı var :)Dizide çok dublaja gönderdi mi ?

Gökhan`a selamlaaaaaaaaarrrrrrrr,göndermedi çünkü çok iyi bir ses operatörü:)))





Kısaca Aşk nedir?

Aşk tanımım yok...



DedikoducuÇocuğu takip ediyormusunuz?

Şu andan itibaren merakla:)))


Beni kırmayıp röpörtaj yapmayı kabul ettiğiniz için teşekkür ederim.

Ne demek efendim,memnun oldum...

0 yorum:

Yorum Gönder