Have an account?

Bir Son Daha...



Yazmak ne kadar zor benim için beni anlayanlar varmı onuda bilmiyorum ama fankafalar anlar yaa...
Bir Aşk Hikayesi benim için apayrı bir diziydi... İlk dizi haberlerini okuyunca "asla izlemem"diyen ben tanıtımlardan sonra merak edip ilk bölümü ekran karşısında izleyip beğenen iki hafta sonra aradan sonrada diğer iki bölümü izleyip bağlanan ben...
Hatta izlemeyenlere kızıp lütfen izleyin diye direten ben... Ve benim önerim üzerine izleyip bağlanan fankafalar...
Her sahnesini soluksuz izlediğim bir dizi oldu benim için...
Özellikle ilk 8 bölüm benim için çok özeldir... Diğer bölümlerde gayet başarılı bir şekilde devam etti...
Bitiyor olması beni gerçekten üzdü... Üstelik düşünün sizlerden önce duymak ve yazamamak beni dahada üzdü...
Şimdi tekrarlarına bakıyorumda izlemeyenler çok şey kaçırdı...
Hatta en baştan izleyeceğim... O beğendiğim sahnelerdeki o güzel duyguları yaşamak istiyorum...
Bir Aşk Hikayesini her hatırladığımda Ceylan`ın Korkut`a arkası dönükken sarılması gelecek...

En azından farklı günde denenseydi farklı sonuçlar ortaya çıkabilirdi... Güzeldin bee Bir Aşk Hikayesi...

Bu son bahar çok ağlatacak...
Kendinizi şimdiden final bölümüne hazırlayın...

Xoxo
Dedikoducu Çocuk

0 yorum:

Yorum Gönder