Have an account?

Gecenin Galibi Kadir Doğulu



Neden böyle başlık attığımı anlamak için fazla kafa yormayın...
Pid Yedili cumartesiye alındığında fanlar ile fikirlerimizi paylaştık... Pis Yedili`nin daha başarılı olacağını söyleyen fanları vardı o yüzden bu başlığı attım...
Ancak dün akşam almış olduğu ratinglere bakarsak Kadir Doğulu Fatih Harbiye ile oldukça fark atmış oldu...
Pis Yedili dizisini çok takip etmesemde severim... İzleyen fanlarıda gayet saygılı ve çok iyi fanlardır...
Ben çok şaşırdım izlenmeyen bir dizi değildi gün değiştirdiğinden mutlaka haberi oldu insanların...
E dün akşam yayınlanan maçında etkisi olduğunu sanmıyorum...
Show tv elindeki işin kıymetini bilmiyor malesef... Kanal batarken Pis Yedili sayesinde ayakta kalmıştı... Şimdi yeni dizileri uğruna Muhteşem Yüzyıl`a zamanında kafa tutmuş diğer diziler ile yarışını sürdüren bir dizisini başka güne atıyor... Amacın ne ? çarşamba gayet iyi sonuçlar alırken nedir bu değişiklik?
Ben inanın böyle yayıncılık anlayışı görmedim... Ha mantıkları gençlik dizisi hafta sonu daha çok izlenir ise gayette yanıldıklarını gördük...
Ratingler dizinin en kötü ratingleri...
Umarım haftaya oranları düzelir olmadı başka kanal`a geçsin böyle giderse harcanır diye korkuyorum...

Xoxo
Dedikoducu Çocuk

0 yorum:

Yorum Gönder