Have an account?

Adını Kalbime Yazdım da Bakalım Neler Olacak



Bilindiği üzere dizinin 20.bölümde biteceğini ilkkez ben yazdım...
Hatta dün finalinde neler olacağını Twitter sayfamdan yazdım...
Burdanda tekrardan yazayım...
Öncelikle kalan 4 bölüm ya seçimlerden sonra yada hafta içi yayınlanıcak...
Malum show tv zor zamanlar geçiriyor...
Leyla, Ömer`den hamile... Malesef ölmüştü ama herşeye rağmen Halil ona evlenme teklifi edecek...
Kadir`in sevdiği kız ise İstanbul`a gidecekmiş... En şanslı sanırsam Zilan...
Çünkü duyduğuma göre hamileymiş... Bakalım bunlar benim duyumlarım... En doğrusunu izleyince anlarız...
Güzelim dizi bitiyor neyse...

Xoxo
Dedikoducu Çocuk

2 yorum:

Unknown dedi ki...

saçma değil leylanın hamile olmasııı ???

Unknown dedi ki...

halil ve leynın çocuğuymuşş oo :))

Yorum Gönder