Have an account?

İnci Pars Röportajı



Ara verdiğim röportajlara devam ediyorum... Yaz röportajlarımdan ilk isim sevgili İnci Pars oldu...
Kendisi hem güzelliği hemde iyi kalpliliğiyle parlıyor...
Ekranda parlamaya devam edecek bir isim...
Beni kırmadı sizlere keyifli okumalar...



Xoxo
Dedikoducu Çocuk



1.  İnci Pars kimdir ? Kendinden biraz bahseder misin?

İzmirli Nurper&kıbrıslı Mehmet Pars'ın İncisiyim .. Kıbrıs-Girne de doğdum balık burcuyum :) lise eğitimime kadar kıbrısta yaşadım 1998/1999 kıbrıs güzellık yarışmasında 1.`lik tacını giydim, üstlendım ve ünıversıteyle istanbul türkıye hayatım başladı. Boğaziçi turizm 2 yıllık eğıtımden hemen sonra Mujdat Gezen Sanat merkezi actor studyo mezunıyetınden sonra profesyonel oyunculuk hayatım başladı , devam edıyor inşallah ölene kadar olsun dıyorum :) annem babam ve iki küçük kız (abimin) Perinur ve Mira yeğenlerimle aşk dolu bir hayatım var....


2. Oyunculuk kariyerin nasıl başladı?

İlk tanışıklığım ve karar verişim 17 yaşında Yılmaz Atadeniz yönetmenlıgınde bır tv filmiyle oldu önemlı bir rol üstlenmiş ve meslegımı secmiştim ... Sonrasında egıtımlerım için ara verıp bıter bıtmez tv dizilerınde sans bulup cok guzel bir baslangıc yaptım ilk dizim sınegraf yapımcılıgıyla (Hayat bagları) dizisi cok onemli bır okul oldu benım için tv anlamında Mustafa Şevki Doğan yonetmenliğinde Melek Baykal , Güven Kıraç gıbı onemli oyuncu tecrubelerıyle 180 bolume imza attık ....


3. Yer aldığın diziler hayatına ne kattı ?

Başarılar kattı, sevgıler, alkışlar kattı tecrubelerım benım en onemli zengınlıgımdır kamera onü ve arkası muthış bır bılgı zengınlığimi içinde bulundugum dizilere borcluyum .. ve tabi kii cok guzel özel paylaşımlarla çok güzel dostluklar kazandırmıştır bana dizilerimm....




4. Canlandırdığın karakterler arasında en özeli hangisi ?

:)))) Hepsi cok önemli tecrubeler tabii ,, ama en özeli HAREM`dir ... Harem dizisinde bir cok konuda özgür olmak beni cok tatmin etti,hatta akrabalarımdan bazılarını canlandırabılmek nasip oldu :) şivemle alakalı senaryomu yazabılmekte çok özel bi tecrube ve cok keyıf verıcıydı :) Mehmet Ali Erbil`in de zekasını es geçmek istemiyorum komedi de cok doğal bır yetenegi var kıvrak zekasıyla bırlestırebıldiği.... Karsılıklı oynamak super bı deneyım ve keyıfti...





5. Asla oynamam diyeceğin bir karakter var mı?

:))) Oyuncu demek ,herkes demek oyunculuk demek herkesi canlandırmak oynamaya calışmak demek ,, yanı asla oynamam dememeli kendini oyuncu hisseden her insan aksine kimsenın oynamak istemeyeceği roller beni cezbeder, aslında cesaretımi ve farklı yeteneklerimi gosterebilecegım üzerıme tam olacak kostümü ( rolü) giyebilmiş değilim.
Tipimle yeteneğim pek uymuyor bu yüzden teklıfler, sanşlar farklı verılıyor :)))



6. Yeni projeler var mı? 

Yazlarımı ailemle kıbrısta gecırıyorum ,,, bu yaz hem tatıl yapıp hem calışıcam. Turkıye`den ve kıbrıstan oyuncu , sanatcı bırcok kıymetli ısmı kıbrısı ,yemegimizi, denızımızı ve bıcok ozel guzel taraflarımızı yasatarak sohbet programı yapmak için gün sayıyorum :) heycanlıyım uzak olmadıgım ama bırıktırdıgım bı tecrubeyle İncı Pars olarak konuklarımla her hafta ekranda olucam ,, yenı sezonda hepımızın şansı acık olsun televızyon cok hızlı bır tüketim döneminde secmek dıkkatlı kararlar vermek cok onemliii....


7. Keşke şu dizide bende yer alsaydım dediğin diziler oldu mu?

Begendiğim yapımlar , karakterler tabiki oluyor ,, ama. Ben olsaydım dıyen bır yapım hıc olmadı , herkesın kısmetıne deneyımıne fazla saygı duyarım ... Darısı başıma demişliğim vardır :))) hem komedi hem dram oyuncumuz şener şen'in karşılıklı oynadıgı her oyuncu için mesela :)))




8. Favori parfümün?

:) 17 yıldır benım için tek bir parfum var JADORE ( dıor)




9. En beğendiğin erkek oyuncu ?

Çok yetenekli bulduğum oyuncularımız var ,,mesela Taner Ölmez hem komedi hem dramda cok yeteneklı oldugunu dusunuyorum ,, Kenan İmirzalıoglu, Kıvanc Tatlıtug gelişimi ,calışkanlıgı herkes gıbı benımde alkışladıgım begendıgım oyuncularımız.



10. Moda hayatının neresinde?

Moda hayatımın ortasında dıyebılırım :) bu konuda annemın doğal bır yetenegı var sanırım banada gecmiş düz bır elbıseyı 10 hale cevırır gıyerım :) modaya cok ilgili ve uygulayıcıyım ....



11. Kıbrıs senin için ne ifade ediyor ?

Cennet ,Huzur ve aile . Kıbrıs şarj olmak gibi benim için.
Hayallerım ve hayatım istanbulda (15 yıldır) Ama benı cesur ve doyumlu yapan kıbrıs adamdır ...




12. Beni seviyorsun çünkü...................................... ?

Çünkü cesursun , durüstsün, tesbitlerin yorumların bende hep bır gülümseme yaratıyor zekanda kesınlıkle kıvrak :)))




13. Üç kelime ile İnci Pars ?

:)))) inançlı / güvenilir / dürüst ... 4 olsun :) 4.de Cesur olsun .




14. Oyunculuk dışında neler yaparsın ?

Çok film izlerim aileme dostlarıma zaman ayırırım kendımı gelıstırdıgım arastırdıgım benim ıcın onemlı konular vardır... Dans dersleri alıyorum modayada zaman ayırırım azıcık ...






15. Küçükte olsa sırların var mıdır ?

Yok gibi bişey :) Kıbrıslıların en onemli özellıklerındendir doğal dürüst ve paylasımcıyımdır .. Hesap yapmayınca zaten sır olmaz ... Hayatımı yalanların olmaması uzerıne inşaa etmeye cok önem ve özen gösterırım ...




16. Son olarak Maçakızı`ndan bir replik :) 

:))) zevklee

--Demek canıgg masaj ıstedi haa gocacıgımm ,,, bem şimdi bır güzel ogarayım saa kulunçcuklarıgıı da galmasın sızınggg
-- bak ne guzel yıkadım saa camaşırlarıgıı miss gibi tüteller ohhhh... :)


Beni kırmadığın için çok ama çok teşekkür ediyorum...

Sevgıyle kal , cok keyıf aldım kocaman tesekkurler.... Basarılarrr.




Röportaj sorularıma yardım eden @theserenay adlı takipçime teşekkür ediyorum...

2 yorum:

Mert dedi ki...

süper

Mert dedi ki...

ben de hemen magazin, tv ve röportaj blogumda duyurdum burayı :)

Yorum Gönder