Have an account?

Taner Ertürkler Röportajı




Yakışıklı oyuncu sorduğumuz sorulara çok güzel cevap verdi işte verdiği cevaplar...


Favori parfüm hugo boss . parfüm kokusu yla seksi olduğumu düşünmem yalnızca temiz ve bakımlı oldugumda düşünebilirim. bayanlarda aradığım özellik ayakları yere basan hayat la mücadele etmesini seven yaratıcı ve üretici tabiki zeki olması yeterli dir. favori hiç bir üründe favori markam yok bana estetiği uygun olan her ürn cezbe de bilir beni çünkü moda benim için kendine yakıştırabildiğindir. renk olarak siyah, lacivert. şarkım ise george mıchael den careless whisper. filmim ise braveheart. tatil de planım oğlumla denizde vakit geçirmektir. en belirgin özelliğim herkese iyi davranmam dır. tam bir ev erkeğim diğer görüşleri kadınlara bırakıyorum. eşim benim için vücudum daki su ihtiyacı gibidir. yazdığı bir işte olabilme olasılığım daha yüksektir. çok teşekkür ederim sevgilerle.

0 yorum:

Yorum Gönder