Have an account?

Eda Ece Röportajı



Başarılı ve güzel oyuncu Eda Ece ile röportaj yaptık...
Beni kırmadığı için teşekkür ediyorum...
Keyifli okumalar...

Xoxo
Dedikoducu Çocuk










1. Üç kelime ile Eda Ece ?

Çok yönlü, dürüst, ve sadık diyebilirim mesela.


2. Oyunculuk kariyerin nasıl başladı ? Ve bu süreç nasıl gelişti..


Lise ve öncesinde her zaman okul tiyatrolarında yer alırdım. İlgimin sevgimin olduğu bir alandı. Ben aynı anda bir sürü farklı dalla uğraşan insanlardanım tek bir şey ile ilgilenmek benim adıma mümkün değil. O sıralar Bilgi Universitesinde Psikoloji okuyordum, bir yandan sanat tarihi seminerlerine gidip, arkadaşlarımın galerisinde onlarla çalışıyordum, bir yandan da oyunlar diziler filmler izliyordum araştırıyordum. Yine okulda oynadığım bir oyun sonrası bir dönem beraber çalıştığım menajerimle tanıştım. Pis Yedili seçmelerine gittim ve Cimbom rolü benim oldu. Bu işten para kazanmaya başlayıp, profesyonellesince tabi bu kadar ciddi bir işin içine girdiğimi başta anlamadım, sonrasında butun enerjimi ve zamanımını oyunculuga harcamaya basladım. 2011den beri çalışmadığım bir ay bir zaman geçmedi hep setteyim, sette degilsem de oyunculuk adına yine çalışmadayım.





3. Hangi dizilerde yer aldın ? 

2011-2014 yılları arası 3 sezon Pis Yedili'de Cimbom karakterini oynadım. 2012'de ilk sinema filmim "Kızım İçin" de Tuba karakterini canlandırdım değerli Yetkin Dikinciler ile başrolu paylastım. 2014 te Beni Boyle Sev dizisinin son sezonunda Zeyno karakterini canlandırdım. En son Bkm'nin Kocan Kadar Konuş filminde ailenin 2. kızı Ceren karakterini oynadım. 20 Mart 2015te vizyona giriyor.


4. Canlandırdığın karakterlerden (dizi,film) hangisi seni en çok yansıtan oldu ? Ya da hangisine daha çok bağlandın daha fazla kendinden birşeyler kattın..

Hepsi benden,birbirinden farklı karakterlerdi, başka başka hikayeleri vardı.. ama Cimbom karakteri 3 senelik süreciyle en uzun sure hayatımda kalan, İlk işim olması sebebiyle de en çok kendi içimde geliştiğim süreye şahitlik eden karakter oldu.



5. Yakın zamanda yeni projeler var mı? Hayranların ve ben merak içindeyiz..

Sağolun varolun :) Görüştüğüm işler var evet. Yakın zamanda öğrenirsiniz.



6. Bir oyuncu olarak nasıl bir karakteri canlandırmak istersin ? Mesela ülkemizde vampirli bir dizi çekilse "vampiri çok iyi oynarım" diyebilir misin ? 

Vampir hastalığına Twilight serisini izlerken bir düşer gibi oldum ama sonra devamı gelmedi :) bir de True Blood izlemiştim bir dönem. Canlandırmayı isterdim tabi, degişik bir tecrübe olur ama ülkemizde pek sanmıyorum yapılacağını.

7. Favori parfümün ?

Parfüm çok alıyorum değiştirmeyi de severim. Chanel Coco Noir kullandım uzun süre. YSL-Parisienne çok severim. Chloe-Love kullandım. En son La vie est belle aldım Lancome'un. Say say bitmez bu konu.



8. Sosyal medyada bu kadar önde gelen bir fan kitlesine sahip olmak nasıl bir duygu ? Seni çok seviyorlar onlar hakkında düşüncelerin neler ?

Beni bu kadar sevip sahiplendikleri için onlara teşekkür ederim. Sosyal medya sayesinde de her yorumlarını görüyorum okuyorum. Destekleri çok kıymetli, ne kadar teşekkür etsem az. İzleyici için yapılıyor tüm diziler, onlar sevdikçe istedikçe devamı gelecek.


9. En son izlediğin yabancı dizi ?

Modern Family!

10. En beğendiğin erkek oyuncular ?

Christian Bale, Daniel Day Lewis. ve daha bir çok isim var.




11. Hiç "şu dizide bende olsaydım" dediğin oldumu ?

Türkiye'de olmadı. ama Modern Family'de keşke ben de oynasaydım!!! En sevdiğim.

12. Sence "Aşk" nedir ? Aşık olduğun zaman neler hissedersin ? 

Aşkın tanımını yapmam zor. Ama ben şanslılardanım diyebilirim, seviyor ve seviliyorum güzel giden bir ilişkim var.

13. Küçükte olsa sırların var mıdır ?

Sır.. Hmm sanırım pek yok kendime sakladığım bir şey bulamadım. sanırım benim sırdaşlarım çok :)



14. "İstemem hakkımı helal ettim" dediklerin oldumu ?

Olduysa da inan hatırlamam. Hiç kinci değilimdir unuturum. :)


15. Son olarak Eda Ece`nin boş bir günü nasıl geçer ? 

Seyahat etmeyi çok seviyorum. Bir günden fazlaysa boşluğum mutlaka bir yerlere kaçmak istiyorum. Dizi film çok izlerim. Kitap çok okurum. Arkadaşlarımla vakit geçirmeyi de çok seviyorum. Hepimizin yaptığı şeyler işte, pek ilginç bir şey yok :)

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Kerem bursinlede yapsana

Adsız dedi ki...

Çok güzelsin :)

Bahar dedi ki...

Eda abla çok güzel güler yüzlü saygılı tatlı bir o kadar da başarılı bir oyuncusun seni ömrün boyunca hep güzel projelerde görmek isterim inşallah bir gün Çağatay Ulusoy ile bir dizide başrol oynarsınız eğer böyle bir proje olursa çok yakışırsınız seni seviyorum Galatasaray'lı tatlı kız :D :D :D

Sevgi dedi ki...

seni seviyorum yeşil göz

Sevgi dedi ki...

seni seviyorum yeşil göz

Sevgi dedi ki...

Eda çok tatlısın :)

Yorum Gönder